Gå til innhold

Silikon igjen


Gjest Eurodice

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Jeg synes det er på tide å få en dreining fra søkelyset på pupper til en legemsdel lengre ned, og vil spørre etter deres mening om silikoninnlegg der. Jeg har nettopp sett på en tråd med massevis av bakender, og de blir rost skamløst av flere menn. Har ikke den tanken slått dere at de fleste av disse (rumpene altså) er fulle av silikon?

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har slått meg. Jeg personlig foretrekker de litt mindre, men veltrente, rumpene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste rumpene jeg har sett sitter på jenter som trener aktivt. Og da trener de gjerne øvelser som knebøy og markløft, øvelser som gjør sitt på baken. Man kan ikke trene puppene finere/større (jo, litt kan man jo), men man kan trene seg til en flott rumpe. Derfor har jeg mer fordommer mot silikon i rumpen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Hmmmmmm, kansje muslimske fundamentalister egentlig har rett!

Mellom rompeimplantater, charterfeber, prozacknasking og fucking Take That reunion - er det virkelig noen som vil savne oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De beste rumpene jeg har sett sitter på jenter som trener aktivt. Og da trener de gjerne øvelser som knebøy og markløft, øvelser som gjør sitt på baken. Man kan ikke trene puppene finere/større (jo, litt kan man jo), men man kan trene seg til en flott rumpe. Derfor har jeg mer fordommer mot silikon i rumpen.

Det er jeg helt enig i. Man kan få en veldig bra rumpe hvis man bare gidder å trene styrke, men puppene blir ikke særlig større, bare fastere og mer struttende.

Kan ikke fatte at noen vil ha silikon i rumpen siden man tilbringer veldig mye tid sittende på den. Vet ikke om jeg har litt dobbelmoral nå siden jeg har silikonbryster, og er velsignet med rumpe fra naturen side som jeg trener for å få enda større.

Kan jo være at jeg hadde tenkt annerledes hvis jeg var født med flat rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Et kvakkende galt skjønnhetsideal er det uansett om man velger å operere pupp eller rumpe...

Det stopper da ikke der. Folk opererer kjønnslepper, bleker rumpehull, sprøyter botox inn i huden, fikser nese, øyne....and the list goes on...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stopper da ikke der. Folk opererer kjønnslepper, bleker rumpehull, sprøyter botox inn i huden, fikser nese, øyne....and the list goes on...

Ja å det er jo bare så grusomt. Huff å huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Det stopper da ikke der. Folk opererer kjønnslepper, bleker rumpehull, sprøyter botox inn i huden, fikser nese, øyne....and the list goes on...

Ikke glem menn som opererer inn muskler..............I shit you not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem menn som opererer inn muskler..............I shit you not!

Finnes faktisk menn som operer inn innlegg for at det skal se om de har muskler ja. Har i alle fall hørt om innlegg i bryst, rumpe og legger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Ja å det er jo bare så grusomt. Huff å huff

Du syns det er sunt og heeeelt normalt å bleke rumpehull og sprøyte gift inn i ansiktet? Jaja, lykke til med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes faktisk menn som operer inn innlegg for at det skal se om de har muskler ja. Har i alle fall hørt om innlegg i bryst, rumpe og legger.

Ja, det har jeg sett en dokumentar om. Kjempelekkert med biceps, brystkasse og leggmuskler når resten ikke matcher. Ser ikke særlig bra ut med tynne underarmer, null skuldre, ingen trapz, og fyrstikklår som ikke passer til innleggsmusklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Ikke glem menn som opererer inn muskler..............I shit you not!

Faktisk gjør det det. Verden er blitt helt syk, spør du meg. Hva har skjedd, som gjør at folk går til slike skritt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Jeg vil og se rumpetråd! :lete: Silikon i rumpa er så psykt at det er som å se skrekkfilm! De er gale gale gale rett og slett. :jepp:

Det er noen linker i tråden om fordommer mot silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du syns det er sunt og heeeelt normalt å bleke rumpehull og sprøyte gift inn i ansiktet? Jaja, lykke til med det.

I LA er det faktisk heeeeelt normat å bleke rompehullet. Å sprøyte gift inn i ansikte er også helt normalt der borte. Ikke like noramalt her men er nok ikke lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

I LA er det faktisk heeeeelt normat å bleke rompehullet. Å sprøyte gift inn i ansikte er også helt normalt der borte. Ikke like noramalt her men er nok ikke lenge til.

Så fordi det er heeeelt normalt i LA, så skal vi rope hurra og ønske dette velkommen her i landet også? Må man virkelig adoptere alle skrudde greier som kommer fra det tegneserielandet?

Og du syns seriøst at dette er en fin utvikling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...