la Flaca Skrevet 17. november 2010 #21 Skrevet 17. november 2010 Herregud for ett idiotisk svar!!!!!Min mann er på jobben 0730 hver dag og er hjemme 1800. I veldig mange bransjer er dette helt normalt. Det er vell bare hvis man jobber i kommunen man jobber 0800-1600!Dette her går heller ikke ut over forholdet. Jeg jobber 10-1400 hver dag og barna har korte dager i barnehagen. I helgen er barna sammen med meg og pappan sin 24/7!Min mann tjener mye penger, så vi kan bo i ett stort hus med masse lekeplass, og jeg har også fleksibiliteten med å kunne jobbe redusert, Hva i h...er så ego med det??Det er ingen barn som dør av å se en av foreldrene mindre i ukedagene! Ikke sant. Ikke rart mange forhold går dukken med den innstillinga der. Men er det ikke ofte sånn når man har helt små barn? Husker at da mine var baby var det viktig for meg at pappan kom seg hjem så fort som mulig. Nå ser jeg på hans reisevirksomhet og seine kvelder som en innsats for familien, noe jeg setter pris på faktisk.
FangeLiv Skrevet 17. november 2010 #22 Skrevet 17. november 2010 Tror det er litt jentegreie det å ønske å ha mannen mer hjemme. Jeg har uker der jeg er masse borte og såvidt ser noe til hverken mann eller barn. Mannen min syns det er flott at jeg tjener masse penger til familien, og oppmuntrer til mer jobbing. De ukene jeg jobber mindre, kommer mannen hjem fra jobb ca 17. Hvis han blir forsinket pga kø eller noe, eller hvis han jobber overtid en kveld, så irriterer det meg. Da får vi jo mye mindre tid sammen!! Jaja Det er nok normalt for veldig mange å se lite til hverandre i hverdagen. Uavhengig av hvem som er hjemme, så blir snuppa levert i bhg ca 9-9.30, og hentet mellom kl 15 og 16. Pga rolige morgener legger hun seg seint om kvelden (ca 20.30-21), for da får vi mer kveld sammen alle sammen.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2010 #23 Skrevet 17. november 2010 mannen min dagpendler til jobben sin og drar derfor hjemmefra ca kl 06.00 og er hjemme igjen ca 18.00. alternativet er at han ukependler og ikke kommer hjem om kveldene i det heletatt. det syns jeg er enda verre. selvfølgelig skulle vi ønske at han kom tidligere hjem, men det er ikke et alternativ ennå iallefall. Se på det positive. Han har en jobb, og han tjener penger til familien sin. Slik hadde vi det ogfså da barna var små. Det gikk bra, og barna har god kontakt med faren sin likevel
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2010 #24 Skrevet 17. november 2010 da eg boddde med barnas far jobbet vi om kvarandre en tidlig og en seint da begge har skiftarbeid.da fekk barna mye tid med begge foreldre kvar dag.men forelderne så aldri kvarandre.det gjekk fint siden vi bodde sammen for barnas skyld som det heter.da minste barn ble 5 flyttet vi fra kvarandre og eg jobber veldig variert men aldri ¨ferdig seiner enn kl 16.etter seravtale på jobben min. og da har vi heile etterm sammen.har en som leverer i barnehagen om morningen da eg begynner veldig tidlig på jobb.bor like ved jobb og barnehage og slipper pendletid.
~umulia~ Skrevet 17. november 2010 #25 Skrevet 17. november 2010 Vi leverer poden i barnehagen en gang mellom 9 og 10. Vi bytter på hvem som leverer og henter, men han blir hentet et sted mellom 15 og 16. Vi er hjemme alle sammen til kl 16 stort sett hver dag. Mannen jobber stort sett fra 7-15 og drar hjemmefra 6.30 og er hjemme 15.30, men tilpasser det min arbeidstid, som er mer varierende for at poden skal få kortest mulig dager i barnehagen. Vi har som mål at barnehagedagen skal være rundt 6 timer og aldri mer enn 8.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå