Gå til innhold

Tampond-skrekk

Gjest Tampong-skrekk

Fremhevede innlegg

Gjest Tampong-skrekk
Skrevet

Jeg klarer rett og slett ikke å bruke tamponger! Det et som at de ikke vil inn når jeg prøver. Jeg har prøvd Tampax, ob og Libresse sine, men det går ikke! Det svir med en gang jeg skal prøve å sett dem inn, og når jeg først får dem bittelitt inn er det som om det er noe som sperrer og gjør vondt. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for at det skal bli lettere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruke bind?

• Liker 1
Skrevet

Er 13 år. I og med at vi har svømming på skolen, har jeg lyst til å bruke tamponger, sånn at jeg slipper å få fravær..

Skrevet

Fikk mensen da jeg var 12, men greide ikke å bruke tamponger før jeg ble 20...

Uansett så skal du da ikke få fravær så lenge du møter opp til timen og har en gyldig grunn til å ikke svømme! :nei:

Skrevet

Har du prøvd ulike sittestillinge når du prøver å sette inn tampong? Kanskje du bare trenger å finne en god stilling sånn at tampongen får riktig vinkel i forhold til underlivet.

Skrevet

Regner med at du er jomfru og det har mye å si. Bruk den minste tampongen og smør den inn med litt glidekrem.

Skrevet

Seffølgelig er det vannskelig når du er jomfru.Jeg fikk den ikke inn siden jomfruhinnna mi var sykt tykk.Etter at jeg mista den ble det mye lettere.

• 2 år senere...
Gjest Emma lier
Skrevet

Putter man tamponden ini tissen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...