Gå til innhold

hjelp, jeg skal på spa!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg og en venninne har vunnet et spaopphold. Heldige? Javisst! MEN, jeg friker ut bare ved tanken på å skulle kle av meg og sprade rundt blant andre kun iført et håndkle, få kroppsmassasje av en fremmed, osv mm ol Den bakenforliggende årsaken til at dette blir et enormt problem for meg er at jeg har stor fleskete mage, jeg er blek (lekkert skummetmelkhvit..), har masse celluitter, strekkmerker... med andre ord jeg liker ikke kroppen min og enda mindre tanken på at andre enn min mann skal se den, eller enda verre ta på den.

Derfor -er det noen av dere som leser dette som har erfaring med dårlig selvfølelse og spaopphold som kan enten anbefale eller advare? Skal jeg si ja eller gi bort oppholdet til en som vil sette pris på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært på spa, men jeg kan garantere deg at de som jobber der har sett kropper i alle størrelser og farger, og at ingen kommer til å reagere det minste over kroppen din. Så det må du ikke tenke på!!! :)

• Liker 4
Skrevet

Gi bort oppholdet til meg du. :nigo:

Nei, seriøst. Kos deg masse. :) Det er kun du som henger deg opp i hvordan kroppen din ser ut. De som jobber på spaen kunne ikke brydd seg mindre.

Skrevet

Nei nei nei nei, ikke tenk på det engang! Det er bare tullete, du kommer til å le av tankene dine etter at du har hatt en fantastisk dag :D Nyt det, det er så deilig det ;D

Skrevet

Hehe, dette minner meg litt om dag jeg fortalte frisøren min om min store skrekk for å ha skitne ører når jeg var hos henne. Hun bare lo og sa at hun sjelden la merke til ørene til folk, hun bare klippet rundt dem :fnise:

Skrevet

Hehe, dette minner meg litt om dag jeg fortalte frisøren min om min store skrekk for å ha skitne ører når jeg var hos henne. Hun bare lo og sa at hun sjelden la merke til ørene til folk, hun bare klippet rundt dem :fnise:

Haha, fantastisk hva folk tenker på!! :P

Skrevet

Det er min store skrekk også :sjenert:

Føler meg litt beroliget nå.

• 4 uker senere...
Skrevet

Det er min store skrekk også :sjenert:

Føler meg litt beroliget nå.

Skrevet

Hei igjen, klart eå logg emeg inn til slutt. Vet ikke hva som skjedde med innlegget over.. :gjeiper: men altså, tusen takk for super respons! Rakk ikke lese alle før vi dro, men jeg gjennomførte spaet og det var helt fantastisk! Karmosin burde også prøve!

Klem til alle! :yvonne:

Skrevet

Flott at du dro og hadde det kjekt :)

Jeg jobbet i en undertøysbutikk hvor det er meningen at man skal være litt pågående og hjelpe folk i prøverommet. Da sier det seg selv at man får sett mange kropper i forskjellige fasonger, og det tok vel bare et par dager på jobb før jeg ikke engang tenkte over at det stod et halvnakent menneske foran meg, jeg var mest fokusert på å gjøre jobben min og finne rett størrelse til dem. Jeg så sikkert masse rart av hengepupper, hengemager og diverse hudsykdommer/tilstander og andre ting folk dessverre ofte skammer seg over, men jeg kan ikke minnes å noen gang ha reagert på det. Så jeg regner med det er slik for de aller fleste som jobber i yrker hvor de ser kropp hver dag :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Flott at du dro og hadde det kjekt :)

Jeg jobbet i en undertøysbutikk hvor det er meningen at man skal være litt pågående og hjelpe folk i prøverommet. Da sier det seg selv at man får sett mange kropper i forskjellige fasonger, og det tok vel bare et par dager på jobb før jeg ikke engang tenkte over at det stod et halvnakent menneske foran meg, jeg var mest fokusert på å gjøre jobben min og finne rett størrelse til dem. Jeg så sikkert masse rart av hengepupper, hengemager og diverse hudsykdommer/tilstander og andre ting folk dessverre ofte skammer seg over, men jeg kan ikke minnes å noen gang ha reagert på det. Så jeg regner med det er slik for de aller fleste som jobber i yrker hvor de ser kropp hver dag :)

Skrevet

haha, jeg skjønner visst ikke mest av systemet her inne :P

Hei Snop, håper du har rett. Skal huske det du skrev ved en annen anledning. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...