Gå til innhold

Fraser/uttrykk du misliker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, man får vel godta de unnskyldningene deres, selv om Belladonnas var heller dårlig! :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet

Ok, man får vel godta de unnskyldningene deres, selv om Belladonnas var heller dårlig! :ler:

Jeg kan ta en rødvin på styrten, så blir jeg brisen og flirete i kveld, også. :fnise: Det er bare det at det setter gjerne i gang andre fornemmelser i kroppen, så da må jeg kanskje ringe etter noen, hmmm :lur: .

Skrevet (endret)

Jeg kan ta en rødvin på styrten, så blir jeg brisen og flirete i kveld, også. :fnise: Det er bare det at det setter gjerne i gang andre fornemmelser i kroppen, så da må jeg kanskje ringe etter noen, hmmm :lur: .

Ja,DA er i hvert fall språkforumet feil sted. :fnise: Med mindre man er ute etter å oppleve orgasmisk onomatopoetikon.

(Jepp, nå tror jeg det er på tide at jeg legger meg.)

Endret av Meaty
Gjest Eurodice
Skrevet

Ja,DA er i hvert fall språkforumet feil sted. :fnise: Med mindre man er ute etter å oppleve orgasmisk onomatopoetikon.

(Jepp, nå tror jeg det er på tide at jeg legger meg.)

Årets fulltreffer, Meaty! Jeg forflytter meg til et mer passende forum :lur: . Riktig god natt, sweet dreams!

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Sånn går nu dagan... Nei egentlig så liker jeg dette uttrykket litt. Wr litt morsomt..

Gjest Silvermist
Skrevet

"Jeg har så sinnsykt cravings for...", "dagens inspo *blablabla*" :spy:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Når noen avslutter en setning med ass. "Det er så digg ass". Digg er og et irriterende uttrykk...Irriterer meg over meg selv for jeg bruker det ordet av og til.

Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

Bittelille julaften, bittebittelille jualften.

Det er ikke noe som heter det! :regler:

Endret av Silvermist
  • Liker 2
Skrevet

Fylla har skylda. Åhhh, det er det værste jeg hører :kjefte:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg blir sprø av uttrykket "til å spise opp." :bond:

Skrevet

"fullammer du"? "Nar du nok melk"?

NEI, DIN DUST, da jeg prøvde å fullamme, havnet barnet mitt på sykehus med ernæringsproblemer, så jeg fullammer ikke.

"Bare slapp av, så blir du gravid"

når folk kaller barna sine for prinsen, prinsessen, osv. Og enig med imli, ordet "snuppa" gir meg gåsehud.

Noen ganger blir jeg irritert av nick-er også, f.ex. når noen damer i 30-åra bruker sånne "babyspråk"-nicker (alle nicker som har ordet "pus" og "tuppa" i seg blir jeg kvalm av)

Eller en som jeg kjenner som kaller seg for "galadriel". Hallååå, dama, du er 40 og veier 100 kg, du er ingen Galadriel. Gimli, derimot...

• Liker 2
Gjest Borghild
Skrevet

Jeg hater å høre "Vi er gravidE!" Er da dama som er gravid! Ikke mannen! Klikker inni meg når jeg hører det!

• Liker 4
Skrevet

"He is just not that into you."

Brukt i altfor mange sammenhenger der temaet er "lurer på om han liker meg eller ikke."

Skrevet

"He is just not that into you."

Enig!

Et annet ord jeg har begynt å mislike er "nybakt".

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Enig!

Et annet ord jeg har begynt å mislike er "nybakt".

Ja og så sier man nybakt mor eller far. Det er vel gjerne babyen som er nybakt/stekt ikke foreldrene?

Skrevet (endret)

Er det noe som går meg på nervene, så er det det meget kreative, særegne overskriftspråket tabloidavisene bruker. Det er bestandig mye som kommer.

"Nå kommer svineinfluensaen!" "Nå kommer strømsjokket!" "Nå kommer sprengkulda!" "Nå kommer kiloene", "Nå kommer Nordthug!", "Nå kommer fanden og hans oldemor!" etc etc,

Ofte finner man herlig vanvittige sammenkoblinger av ord av typen:

Sjokk-kulde

Sex-sjokk

Sjokk-sex

Kulde-sex

Variasjonene er uendelige.

Har tabloidavisene egne ansatte som jobber utelukkende med dette? :rolleyes:

Endret av missLynch
  • Liker 3
Skrevet

Forkortelsen/uttrykket `seff` for selvfølgelig. Jeg popper en blodåre i panna hver gang jeg ser det. Oops, der poppet jeg visst én til.

Gjest Spinell
Skrevet

Fab, uttalt fæb, som forkortelse for fabulous er også ganske irriterende. Åh, det var helt fab, ass! :pls:

Skrevet

Fab, uttalt fæb, som forkortelse for fabulous er også ganske irriterende. Åh, det var helt fab, ass! :pls:

Såklart det var fæb! Seffers!

Skrevet

"I forhold til", brukt feil. Altså "Allergi i forhold til mat" i stedet for "matallergi". Uttrykket skal brukes for å sammenligne ting.

"Ta høyde for".

Chill, seff og alt annet ungdommen nå til dags sier som får meg til å føle meg håpløst gammeldags som sier "kult".

Sinnsykt og vanvittig. Hadde bilen vært sinnsyk så burde den vært innlagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...