Meaty Skrevet 12. desember 2010 #241 Del Skrevet 12. desember 2010 Ok, man får vel godta de unnskyldningene deres, selv om Belladonnas var heller dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2010 #242 Del Skrevet 12. desember 2010 Ok, man får vel godta de unnskyldningene deres, selv om Belladonnas var heller dårlig! Jeg kan ta en rødvin på styrten, så blir jeg brisen og flirete i kveld, også. Det er bare det at det setter gjerne i gang andre fornemmelser i kroppen, så da må jeg kanskje ringe etter noen, hmmm . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 12. desember 2010 #243 Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg kan ta en rødvin på styrten, så blir jeg brisen og flirete i kveld, også. Det er bare det at det setter gjerne i gang andre fornemmelser i kroppen, så da må jeg kanskje ringe etter noen, hmmm . Ja,DA er i hvert fall språkforumet feil sted. Med mindre man er ute etter å oppleve orgasmisk onomatopoetikon. (Jepp, nå tror jeg det er på tide at jeg legger meg.) Endret 12. desember 2010 av Meaty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2010 #244 Del Skrevet 12. desember 2010 Ja,DA er i hvert fall språkforumet feil sted. Med mindre man er ute etter å oppleve orgasmisk onomatopoetikon. (Jepp, nå tror jeg det er på tide at jeg legger meg.) Årets fulltreffer, Meaty! Jeg forflytter meg til et mer passende forum . Riktig god natt, sweet dreams! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. desember 2010 #245 Del Skrevet 13. desember 2010 Sånn går nu dagan... Nei egentlig så liker jeg dette uttrykket litt. Wr litt morsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 14. desember 2010 #246 Del Skrevet 14. desember 2010 "Jeg har så sinnsykt cravings for...", "dagens inspo *blablabla*" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 14. desember 2010 #247 Del Skrevet 14. desember 2010 Når noen avslutter en setning med ass. "Det er så digg ass". Digg er og et irriterende uttrykk...Irriterer meg over meg selv for jeg bruker det ordet av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 22. desember 2010 #248 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Bittelille julaften, bittebittelille jualften. Det er ikke noe som heter det! Endret 22. desember 2010 av Silvermist 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 22. desember 2010 #249 Del Skrevet 22. desember 2010 Fylla har skylda. Åhhh, det er det værste jeg hører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. januar 2011 #250 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg blir sprø av uttrykket "til å spise opp." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 7. januar 2011 #251 Del Skrevet 7. januar 2011 "fullammer du"? "Nar du nok melk"? NEI, DIN DUST, da jeg prøvde å fullamme, havnet barnet mitt på sykehus med ernæringsproblemer, så jeg fullammer ikke. "Bare slapp av, så blir du gravid" når folk kaller barna sine for prinsen, prinsessen, osv. Og enig med imli, ordet "snuppa" gir meg gåsehud. Noen ganger blir jeg irritert av nick-er også, f.ex. når noen damer i 30-åra bruker sånne "babyspråk"-nicker (alle nicker som har ordet "pus" og "tuppa" i seg blir jeg kvalm av) Eller en som jeg kjenner som kaller seg for "galadriel". Hallååå, dama, du er 40 og veier 100 kg, du er ingen Galadriel. Gimli, derimot... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 9. januar 2011 #252 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg hater å høre "Vi er gravidE!" Er da dama som er gravid! Ikke mannen! Klikker inni meg når jeg hører det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 12. januar 2011 #253 Del Skrevet 12. januar 2011 "He is just not that into you." Brukt i altfor mange sammenhenger der temaet er "lurer på om han liker meg eller ikke." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollyJolly Skrevet 13. januar 2011 #254 Del Skrevet 13. januar 2011 "He is just not that into you." Enig! Et annet ord jeg har begynt å mislike er "nybakt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. januar 2011 #255 Del Skrevet 13. januar 2011 Enig! Et annet ord jeg har begynt å mislike er "nybakt". Ja og så sier man nybakt mor eller far. Det er vel gjerne babyen som er nybakt/stekt ikke foreldrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 13. januar 2011 #256 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Er det noe som går meg på nervene, så er det det meget kreative, særegne overskriftspråket tabloidavisene bruker. Det er bestandig mye som kommer. "Nå kommer svineinfluensaen!" "Nå kommer strømsjokket!" "Nå kommer sprengkulda!" "Nå kommer kiloene", "Nå kommer Nordthug!", "Nå kommer fanden og hans oldemor!" etc etc, Ofte finner man herlig vanvittige sammenkoblinger av ord av typen: Sjokk-kulde Sex-sjokk Sjokk-sex Kulde-sex Variasjonene er uendelige. Har tabloidavisene egne ansatte som jobber utelukkende med dette? Endret 13. januar 2011 av missLynch 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 13. januar 2011 #257 Del Skrevet 13. januar 2011 Forkortelsen/uttrykket `seff` for selvfølgelig. Jeg popper en blodåre i panna hver gang jeg ser det. Oops, der poppet jeg visst én til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 14. januar 2011 #258 Del Skrevet 14. januar 2011 Fab, uttalt fæb, som forkortelse for fabulous er også ganske irriterende. Åh, det var helt fab, ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 14. januar 2011 #259 Del Skrevet 14. januar 2011 Fab, uttalt fæb, som forkortelse for fabulous er også ganske irriterende. Åh, det var helt fab, ass! Såklart det var fæb! Seffers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyreelskern Skrevet 14. januar 2011 #260 Del Skrevet 14. januar 2011 "I forhold til", brukt feil. Altså "Allergi i forhold til mat" i stedet for "matallergi". Uttrykket skal brukes for å sammenligne ting. "Ta høyde for". Chill, seff og alt annet ungdommen nå til dags sier som får meg til å føle meg håpløst gammeldags som sier "kult". Sinnsykt og vanvittig. Hadde bilen vært sinnsyk så burde den vært innlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå