AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Tok min første remeron i går kveld, har en veldig liten dose som først og fremst skal hjelpe meg med søvnen, og jeg skal kun ta den et par ukers tid. Jeg--- GJESP--- sovna med en gang jeg la meg i 11tida og våkna ikke før kjærsten ringte klokka 11 om dagen, da hadde jeg sovet over når vekkerklokka ringte (svært uvanlig). Har altså sovet i et halvt døgn, og kjennes ut som jeg kan sove myyye lenger. :søvn: Altså funker denne!! Men i morgen skal jeg på jobb, om morgenen. Ikke så veldig tidlig, sånn i 8tida, men altså- kommer jeg til å komme meg opp? Og hvordan i **** skal jeg kunne fungere i jobb sånn som jeg er nå?? Andre som har erfaringer og evt tips om hvordan å fungere med remeron i kroppen? Takk!!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 De første 2 ukene jeg gikk på Remeron ( 15mg ) så var jeg i ørska så og si hver dag. For ikke å snakke om at jeg ble veldig flat og likegyldig. Jeg som var sprudlende morsom, kreativ, kjapptenkt ble mer rolig, stille, kom ikke på så mange artige ideer og slikt lenger. Jeg gikk på remeron fordi jeg slet med å sovne, sovnet aldri før 4-5 om morgenen, og skulle opp til jobb i 7 tiden. Jeg fikk sove av remeron, men måtte ta de i 18 tiden for å sovne i 20-21 tiden ( etter å ha slitt for å holde meg våken ) og dermed våkne noe lunde rundt 7. Jeg synes remeron sløver en veldig ned, 3 uka jeg gikk på dem så var det ikke så ille, men jeg valgte dem bort fordi jeg ikke var meg selv mens jeg gikk på dem.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Takk for svar!! Skal prøve å ta dem tidlig på kveld, håper det funker!! Glad jeg skal bare ta dem et par uker, for selv om de funker, er det ikke noe gøy å gå med bomull i hodet... hoho føler meg doopa:p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå