Gå til innhold

Hvorfor må dama ha en GIGA rumpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikter til den teite tråden om rumper.Jeg blir så provosert av den at det ikke går ann.Der går jo menn i angrep mot damer uten rumper.Man kan da ha former uten å ha den svære rumpa.Finnes feite folk som har flate rumper eller at fettet legger seg andre steder??Noen andre som reagerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg reagerer ikke. Det er jo rimelig innlysende at det finnes ufattelig mange menn der ute med like mange ulike meninger. Noen liker store rumper, noen liker små. Mange gir nok også blanke f**n i hvordan rumpa ser ut så lenge den sitter på plass under ryggen på dama.

Det er imidlertid ikke så rart at menn som er spesielt opptatt av dette med rumpe, ytrer seg i en rumpetråd. Jeg klarer ikke å bli provosert av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får det til å fremstå at damer uten rumper er stygge og at ingen tenner på dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke én fyr som kom med en feilslått uttalelse om det? Er vel ikke noe å hisse seg opp om, han snakker da ikke for alle. Bruk energien deres på noe annet, sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får det til å fremstå at damer uten rumper er stygge og at ingen tenner på dem.

Ja, og hva tror du ellers overalt i media at lubne jenter med store rumper føler da? NEmlig at man er FOR STOR. Men pga 1 tråd i et forum, der 2-3 mannfolk sier hva de liker og at det faktisk denne gangen IKKE er bein-rumper, så blir du provosert.

Hyggelig at jenter med stor rumpe for en gang skyld kan føle seg litt attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er imidlertid ikke så rart at menn som er spesielt opptatt av dette med rumpe, ytrer seg i en rumpetråd. Jeg klarer ikke å bli provosert av det.

Ligger mye i dette, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Kjæresten min likar rumpa mi fordi den sit fast på meg, som han diggar, og fordi den er der han er. Så enkelt er det. Han hadde likt den både om den var mindre og om den var større, det er eg heilt sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg dritt lei disse overrvektige kejrringene skal få så mye sympati.støgge errem

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg dritt lei disse overrvektige kejrringene skal få så mye sympati.støgge errem

Ingen overvektige i rumpetråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikter til den teite tråden om rumper.Jeg blir så provosert av den at det ikke går ann.Der går jo menn i angrep mot damer uten rumper.Man kan da ha former uten å ha den svære rumpa.Finnes feite folk som har flate rumper eller at fettet legger seg andre steder??Noen andre som reagerer?

Hva har det med saken å gjøre, at feite folk kan ha flate rumper også? Mener du at menn skal tenne på flate rumper, og der jentene helst skal være syltynne?

Og jeg klarer ikke å forstå at man kan bli provosert av noe slikt, for smaken er som baken, nemlig delt. Det du liker, er nok ikke noe alle andre liker. Og det disse mennene liker,må de vel bare få lov til å like. Det er jo deres smak, og du kan ikke forandre den. Men selv om de liker store rumper, er det nok ikke det som er det viktigste den dagen de skal velge partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Skjønner heller ikke hvorfor TS blir provosert av den tråden. Det er da en helt grei tråd der menn og kvinner viser bilder av forskjellige rumper de synes er fine. Ingen av rumpene der er særlig lik min, men jeg går ikke i fistel av den grunn eller føler at jeg og mine store medsøstre blir rakket ned på. Jeg har full forståelse for at smaken er som baken (jah) :)

Men så har jo jeg noen år på baken (fnis) og i tillegg en kjæreste som forguder rumpa mi, så jeg blir ikke så lett støtt av sånne tråder.

...Og det var jo virkelig mange fine rumper der da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...