Gjest jeje Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Hei. Jeg går på mercilon 28, har gjort det siden juni. Har akkurat blitt ferdig med 3 uker med aktive piller. Hadde tenkt til å begynne på sukkerpillene i dag, men har plutselig bråbestemt meg for at jeg vil begynne rett på neste brett. Probelmet er at jeg alltid tar pillene om morgenen. Gjør det noe om jeg begynner på et nytt brett nå i kveld, og så tar enda en pille i morgen tidlig? Eller bør jeg bare ta sukkerpillene denne uka siden jeg er litt seint ute med å bestemme meg?
Rihay Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Hei! Jeg går på Mercilon jeg også. Og det har hendt kanskje litt for ofte at jeg også har bråbestemt meg for å utsette mensen Jeg ville bare ha begynt på det nye brettet i morra tidlig jeg! En dag skader ikke. Men hvis du har regelmessig sex, så må du nok vente en uke til du kan stole på ppillene igjen! Jeg glemmer jo ofte å ta ppillen, å selv om det går en dag så gjør det ingenting mtp mensen!
Gjest jeje Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 oki takk:) Siden det ikke var noen som svarte i går kveld, så satsa jeg på at det gikk greit og tok en pille før jeg la meg. + en ny i dag tidlig. Da er jeg vel beskytta mot graviditet? Er man ikke uansett beskytta under sukkerpilleuka? Jeg skulle jo egenlig begynt på de så nå er jeg vel hvertfall beskytta?
Rihay Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Ja, har gjort det før jeg også. Jaa, jeg vil tro du er beskytta da
Gjest jeje Skrevet 17. november 2010 #5 Skrevet 17. november 2010 Flott, takk Jeg har hatt litt menssmerter siden mandag, selv om jeg har begynt på nytt brett. Har spotta litt. Tror dere det gir seg innen noen dager? Orker ikke en hel måned med menssmerter og spotting
Rihay Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Det går sikkert over! Ellers så vil kroppen din bare være vanskelig! Hendt at jeg har prøvd å utsette ( det er veldig forskjellig når på døgnet jeg tar pilla) men så har jeg bare fått mensensmerter og småblødninger, så jeg har bare tatt sukkerpillene da! Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå