AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Har Europris maling? Jeg skal maøe et par tak invendig og er på jakt etter billig takmaling. Hvor kjøper dere maling?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Har Europris maling? Jeg skal maøe et par tak invendig og er på jakt etter billig takmaling. Hvor kjøper dere maling? Male, ikke maøe.
aluminium Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Europris har maling ja, og den bruker å være helt OK. Jeg mener jeg har brukt litt Europris-maling for noen år siden, og husker det var helt OK. De har ikke så spennende farger, men dersom det er tak du skal male så er det vel hvitt som gjelder. Hvitt er som regel bare hvitt....
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Europris har maling ja, og den bruker å være helt OK. Jeg mener jeg har brukt litt Europris-maling for noen år siden, og husker det var helt OK. De har ikke så spennende farger, men dersom det er tak du skal male så er det vel hvitt som gjelder. Hvitt er som regel bare hvitt.... Flott, tusen takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Europris har maling ja, og den bruker å være helt OK. Jeg mener jeg har brukt litt Europris-maling for noen år siden, og husker det var helt OK. De har ikke så spennende farger, men dersom det er tak du skal male så er det vel hvitt som gjelder. Hvitt er som regel bare hvitt.... Flott, tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå