Gå til innhold

Har de maling på Europris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Europris maling? Jeg skal maøe et par tak invendig og er på jakt etter billig takmaling. Hvor kjøper dere maling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Europris maling? Jeg skal maøe et par tak invendig og er på jakt etter billig takmaling. Hvor kjøper dere maling?

Male, ikke maøe.

Skrevet

Europris har maling ja, og den bruker å være helt OK. Jeg mener jeg har brukt litt Europris-maling for noen år siden, og husker det var helt OK. De har ikke så spennende farger, men dersom det er tak du skal male så er det vel hvitt som gjelder. Hvitt er som regel bare hvitt....

Skrevet

Europris har maling ja, og den bruker å være helt OK. Jeg mener jeg har brukt litt Europris-maling for noen år siden, og husker det var helt OK. De har ikke så spennende farger, men dersom det er tak du skal male så er det vel hvitt som gjelder. Hvitt er som regel bare hvitt....

Flott, tusen takk for svar!

Skrevet

Flott, tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...