Gjest kml Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg har ganske nylig funnet ut at jeg er ganske så egoistisk og kompromissløs. Jeg er fortsatt ganske barnslig og vil ha viljen min når det gjelder hvor man skal dra med venner, hvilken film å se på kino osv. Får jeg ikke viljen min pleier jeg å droppe turen ut. Irriterende ikke sant? For meg har jeg nettopp innsett dette. Noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å hjelpe på dette? Er lei av å føle meg sint på venner over småting....
The Kitten Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Hva er viktigst for deg? Å være med vennene dine, eller å få viljen din?
Gjest kml Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 selvfølgelig være med vennene mine. men jeg er nok litt desperat fordi jeg har litt få venner i denne nye byen. Så jeg tror jeg klenger meg for mye på de få og hvis noen avslår min invitasjon så gjør jo ikke jeg noe heller..
Gjest Applecore Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Prøv å se deg selv utenfra og forestill deg hvor irriterende du må være for de rundt deg. Når man er sammen med venner, så handler det først og fremst om det sosiale. For at det skal fungere må alle inngå kompromisser i blant. Du kan alltids se den filmen du har lyst til å se på et annet tidspunkt, hvis det er viktig for deg. Når det er sagt så hender det at jeg er litt som deg av og til, vil helst bestemme hva som skal skje og blir litt barnslig om jeg ikke får viljen min. Men så tenker jeg at det viktigste er at jeg er sammen med mennesker jeg liker, og jeg kan godt lide meg gjennom en eller to elendige filmer eller en kveld på et utested jeg ikke liker for deres skyld Og som regel blir det morsomt likevel, siden vi er sammen
Gjest scorpius Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Prøv å være litt mer åpen for nye situasjoner (selv om du ikke vil i det hele tatt). Tving deg selv med på å gjøre ting, selv om du egentlig har lyst til å gjøre det motsatte. Nye ting kan ofte virke utrolig skummelt fordi man føler at man ikke vet hva man har i vente, men det er viktig å slippe litt av kontrollen, slik at man kan oppleve ting som er utenfor ens komfortsone. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå