vanilje* Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg hadde siste menstruasjonsdag 5. november. Jeg går på Yasmin p-piller. På lørdagen oppdaget jeg at det hadde kommet litt brun utflod da jeg skulle gå på do. Jeg har ikke kjent noe før jeg så at det hadde kommet litt i trusa. Jeg dusjet og la inn et truseinnlegg, men det kom ikke mere resten av den dagen eller søndags formiddag. Jeg trodde derfor at dette hadde gått over igjen. På lørdagen var jeg på fest og ble ganske beruset. Jeg ble dårlig på natten og kastet opp flere ganger. Kastet også opp på søndags formiddag helt til det kunn kom hvitt skum. På ettermiddagen var jeg kvalm og uvell. Og da jeg skulle legge meg oppdaget jeg at det hadde kommet enda mer brun utflod. Utfloden er helt tynn og helt brun. Den lukter ingenting. I natt hadde det bare kommet bittelitt. Jeg er fortsatt kvalm. Er det noen som vet hva dette kan komme av? Blit litt redd og nervøs når ting ikke er helt som de skal være..
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Kvalmen og at du kastet opp var vel pga alkoholen kan jeg tenke meg. Brunlig utflod er ikke uvanlig. Det er levret blod. Det kan ha ligget litt igjen etter siste mens, og av en eller annen grunn kommet ut. Man får også litt skjørere slimhinner av p-piller og kan derfor blø litt lettere. Jeg tror ikke du skal bekymre deg. Om spottingen (den brunlige utfloden som kommer og går) ikke gir seg så kan du jo ta en tur til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå