AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Hei Jeg har i det siste slitt veldig mye med følelsen av å gå rundt som en zombie.. Altså hver minste ting føles som et stort ork. Lage seg mat? Ugh. Løfte på hånden for å gripe noe? Ugh. Det er veldig travelt! Jeg har kanskje 1-3 slike dager i måneden, men nå har det vært slik i en uke. Jeg spiser frukt og grønt, regelmessige måltider, trener 2-4 ganger i uken, sover 7-9t og ser ikke helt hvorfor det skal være slik. Skal nevnes at jeg ofte blir litt svimmel etter 20 min trening, og gjerne mer sliten. Noen som har noen ideer hva det kan være, og tips om hva som kan kvikne meg opp? Har til nå kun prøvd å sove litt mer, ignorere følelsen og drikke kaffi.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Muligens du begynner å bli utbrent. Plei deg selv mest mulig. Yoga er beste medisin når man er utslitt, og masassje. Bare prøv det er helt fantastisk.
Sofie_22 Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Kjenner meg igjen i mye av dette. Høres ut som utbrenthet elle begynnelsn på en depresjon, synes du burde ta deg en tur til leggen for å utelukke andre ting. Lykke til!
Sykepl.student Skrevet 22. november 2010 #5 Skrevet 22. november 2010 7-9 timers søvn hver natt er bra. da får du ihvertfall dekket det behovet. men likevel er du mer sliten enn vanlig. kanskje du har jernmangel? ta en tur til legen og sjekk dette:-)
Brooke Penelope Skrevet 22. november 2010 #6 Skrevet 22. november 2010 Jeg kjenner meg godt igjen her fra den tiden jeg manglet jern. Akkurat de samme symptomene. Anbefaler deg å ta deg en tur til legen å få sjekket opp om du mangler noe. Akupunktur kan også hjelpe på energimangel. God bedring:)
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #7 Skrevet 22. november 2010 Kan være så mangt så ta en tur til legen. Stoffskifte, jernmangel, B12 mm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå