Gjest Gjest Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Stoler ikke på lengen, siden h*n ikke har tatt de prøvene jeg har bedt om tidligere med dette. Denne gang blir jeg å be/forlange få kopi av prøveresultatet. Slik at jeg kan SE at prøvene faktisk er tatt og kontrolere tallene på prøvene selv. Hvilke prøver er det som hører til et stoffskifte panel ?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 http://www.stoffskifte.info/selvhjelp.html 1
Gjest ts Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Tusen takk AB Den linken var kjekk med mye god informasjon. Når jeg leser på symptomene var -alt- identisk med "symptom listen min" Og de beskrevne "faresonene" har jeg faktisk også alle av . (Har ikke sett en slik liste tidligere) Litt skummelt. Bør kanskje vurdere uttesting av den binyre.. greiene også. Var fryktelig mye som stemte der også av ting jeg engentlig ikke har tenkt så mye på. Men kanskje det da finnes håp om å finne ut hva disse plagene kan komme fra og få gjort noe med det Ser i jornalen i prøveresultatet at er kun TSH det står noe på. Sist registrerte test var i 01, selv om jeg har bedt om slike prøver annenhvert år de siste 10 årene. Mener jeg har tatt alle prøvene (jeg trodde legen tok) sent på dagen, etter jobb. Kan det ha noe å si ? Når på dagen er det i så fall best å ta slike prøver (morgen, formiddag eller ettermiddag) for å få klarest mulige prøver ?
Sugerøret Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Linken du fikk fra AB er flott og jeg ville gi deg en annen http://www.sonjas-stoffskifteforum.info/ Mye info der også og utrolig hyggelige folk Jeg holder på med å få sjekket stoffskiftet selv,med ei litt sta lege. Lykke til og håper du finner ut av ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå