Gå til innhold

Gir du plusser til folk du ikke liker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er vel sikkert en eller annen du ikke liker av en eller grunn. Men er det et hinder for å gi pluss? Hvis det er en bruker her du overhode ikke liker, kanskje til og med hater, ville du da gitt h*n pluss hvis personen sa noe du tilfeldigvis var veldig enig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir pluss til gode argumenter uavhengig av hvem som poster dem.

• Liker 3
Skrevet

Samme som Mysan, Jeg ser ofte ikke på nick i det hele tatt. Gode innlegg får pluss.

• Liker 3
Skrevet

Dersom en bruker jeg ikke liker skriver et godt innlegg som virkelig fortjener et pluss gir jeg dem det, og forandrer kanskje litt mening om dem.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg plusser innleggene og ikke forfatterne. Faktisk vil jeg gjerne ha mulighet for å gi minus også.

• Liker 3
Skrevet

Gir plusser til gode innlegg uavhengig av bruker.

selv Hitler skulle fått en pluss av meg nå og da om mannen sa noe vettug.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan går det an å hate eller mislike en person i et chatteforum - som en aldri har møtt? :fnise:

Skrevet

Ja, jeg har gitt pluss til brukere jeg ellers er sterkt uenig med.

• Liker 1
Skrevet

ja det gjør jeg. Har en mental bok :fnise:

Skrevet

Sier som andre, hvordan er det mulig å hate noen på et nettforum? Å føle irritasjon kan jeg skjønne, men hat? hehe, det forstår jeg ikke. Men joda, jeg gir pluss på innlegg jeg syns er spesielt gode. Skulle gjerne hatt en minus-funksjon også ;)

Skrevet

Det gjør jeg ja.Om innlegget er bra og slik jeg selv ville sagt noe ,hvorfor ikke "vise" skribenten at jeg satt pris på innlegget.

Minusfunksjon? Hmm potensiale :P

Skrevet

Det er ingen her jeg ikke liker, men det er noen jeg er mer uenig med og har dårligere kjemi med enn andre. De får en pluss av meg hvis jeg er enig eller om innlegget var bra skrevet.

Skrevet

Glemmer oftest hele plussinga. Men når jeg husker det, så plusser jeg gode innlegg uten hensyn til om jeg er enig eller uenig, og om forfatterne er engler eller demoner.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvordan går det an å hate eller mislike en person i et chatteforum - som en aldri har møtt? :fnise:

Å hate blir vel litt drøyt for de fleste av oss, men det går da fint an å mislike noen basert på at de gjentatte ganger har ufin oppførsel, dårlig diskusjonsteknikk, går til personangrep, sier ting du er sterkt uenaig i og så videre.

Og ja da - jeg gir plusser til folk jeg ikke har så sansen for når de sier noe bra. Men jeg gir kanskje lettere en pluss til folk jeg liker, og som jeg vet jeg har endel tankegang til felles med ;)

Endret av Pingting
  • Liker 4
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg plusser hvis innlegget er bra - jeg gjør det ikke om jeg er uenig... uansett hvilken bruker det er. Disse plussegreiene har plutselig blitt veldig viktig, ser jeg :gjeiper:

Skrevet

Jeg gir også plusser etter innlegg og ikke etter bruker.

Men noen få brukere som har irritert meg litt for mye, er blokkert, så dersom di skulle skrive noe bra, så ser jeg det ikke og vil dermed heller ikke gi pluss.

Skrevet (endret)

Vet ikke. Jeg vet ikke om det er noen her jeg ikke liker. Jeg mener jeg har vært veldig irritert på folk som skal absolutt alltid dele innlegg de ikke er enige i i småbiter å kommentere hver lille feil, men jeg kan ikke si at det er hat akkurat.

Men som oftest er jeg nesten aldri enig med de likevel, men om de hadde et veldig godt innlegg tror jeg jeg hadde plusset uansett.

Endret av Chiyo
  • Liker 1
Skrevet

Nå er det for det første ingen brukere jeg ikke liker - men det finnes mange brukere jeg kan være uenige med.

Men jeg synes, i likhet med andre her inne, at man bør vurdere enkeltinnlegg - ikke personen som skriver dem. Synes også det er viktig å tenke på at et innlegg kan være saklig og godt begrunnet, selv om en selv ikke nødvendigvis er enig i argumentene som fremmes.

• Liker 1
Skrevet

Plusser uansett hvem som skriver, dersom jeg synes innlegget er bra nok til å fortjene en pluss. Mine kriterier for å gi pluss er at innlegget enten må være velformulert eller jeg må være enig i innholdet.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg, som de fleste andre, gir plusser til gode innlegg, ikke etter brukeren. Ser likevel ikke bort ifra at det er lettere å gi en pluss til brukere jeg vet jeg er enig med store deler av tiden, og at jeg kanskje gir færre plusser til brukere jeg sjeldnere er enig med. Dette er ikke en bevisst handling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...