AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #1 Skrevet 14. november 2010 Noen som har noen råd mot dette? Jeg er forkjøla, og pusser nesen støtt og stadig, og er så sår nå..... Har så myke lommetørklær så bare mulig etter gårsdagens raid på butikken, men de er tydeligvis ikke myke nok..... Anyone?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #2 Skrevet 14. november 2010 Fuktighetskrem i første omgang, uten parfyme. Er det veldig sårt og rødt så ville jeg har prøvd zinksalve eller inotyol. Begge kjøpes reseptfritt på apoteket og er veldig gode mot såre barnerumper og andre såre steder.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #3 Skrevet 14. november 2010 kan vaselin eller rosebud salve hjelpe? Jeg har ikke fuktighetskrem uten parfyme
Gjest Applecore Skrevet 14. november 2010 #4 Skrevet 14. november 2010 Mentolatum-salve! Smør på før du sovner om kvelden, funker veldig bra. Evt så tror jeg rosebud går bra også
Kirby Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Også bør du bruke Kleenex balsam-tørklær, de er ikke så "tørre"
AnonymBruker Skrevet 14. november 2010 #6 Skrevet 14. november 2010 Også bør du bruke Kleenex balsam-tørklær, de er ikke så "tørre" Du har jo ikke anelse om hva du snakker om! Dette gjør jo bare vondt verre og kan føre til betennelse!
Gjest Applecore Skrevet 14. november 2010 #7 Skrevet 14. november 2010 Også bør du bruke Kleenex balsam-tørklær, de er ikke så "tørre" Jeg begynner alltid å nyse så fælt av de balsam kleenex'ene
Vulpes Skrevet 14. november 2010 #8 Skrevet 14. november 2010 Jeg ville klæsja på litt aloe vera også, for å roe ned huden.
Sugerøret Skrevet 14. november 2010 #9 Skrevet 14. november 2010 (endret) silulen sinksalve! Den virker kjølendes og får småsår til å gro fort.Ta på litt før du legger deg og rødheten vil mest sansynlig være kraftig redusert eller borte dessuten skåret den bra og inneholder ingen skadelige stoffer ifølgeGrønn Hverdag Endret 14. november 2010 av Kårky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå