Gå til innhold

Til dere som har prøvd rosenrot...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt ekstra trøtt i det siste, manglet overskudd og sexlyst og hadde lyst å prøve "vidundermiddelet" rosenrot. Merket jeg tar er på ca 150 mg pr pille og dermed ikke så veldig kraftig. Nå har jeg brukt det i 3-4 dager og vet at det kan ta lengre tid enn som så før man merker forskjell, men jeg er fremdeles trøtt. Sånn "vil sove masse"-trøtt, ikke sliten-trøtt, og likevel sover jeg dårlig. Og synes jeg blir oftere sulten nå enn før og da litt skjelven-sulten. Tilfeldigvis fikk jeg tilbud om gratis blodsukkermåling når jeg var innom apoteket igår og da hadde jeg 4,8 i blodsukker (to timer etter frokost). Han fyren mente dette var litt lavt men sa ikke noe mer om saken. Så da er mitt spørsmål; jeg vet jo at rosenrot skal virke stabiliserende på blodsukkeret, men kan det ha virket dempende på mitt blodsukker? Nå vet jeg ikke hvor mye jeg normalt har i blodsukker, men lurer på om det kan være at jeg har hatt høyere blodsukker før og at lavere blodsukker nå gjør meg sulten og trøtt? Flere som har opplevd dette etter å ha tatt rosenrot? Evt andre bivirkninger jeg bør være obs på? Det finnes lite info om dette på nett. Til opplysning tar jeg ikke annen medisin enn p-piller ellers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd rosenrot, og ble super hyper i løpet av en halv time!!! :lur: Merket ikke noe på kroppen egentlig. :regn:

Skrevet

Blodsukker på 4,8 er helt fint.

Jeg har ikke merket noenting av rosenrot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...