Lilli77 Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Er det noe som vet om det finnes en store ferskvarehus tett till Majorstue med rimelige priser? Jeg hitter bare små supermarked overalt =s
Silveri Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Centra Colosseum er den butikken med best utvalg og ferskvaredisk på Majorstua. Den er i kjelleren tvers over gaten for inngangen til Colosseum kino, inngang mellom sushi-restauranten og Waynes Coffee. http://www.centra.no/centra/centra/butikk/bdata_oslo/article236111.ece?county=butikk Rimelige priser? Da er du feil land ....
Lilli77 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2010 Centra Colosseum er den butikken med best utvalg og ferskvaredisk på Majorstua. Den er i kjelleren tvers over gaten for inngangen til Colosseum kino, inngang mellom sushi-restauranten og Waynes Coffee. http://www.centra.no/centra/centra/butikk/bdata_oslo/article236111.ece?county=butikk Rimelige priser? Da er du feil land .... He he =D Jeg vet att det er dyrt her...he he... Tenkte mer på att butikker har forskjellige priser... Att jeg ikke får tips om varehus med de dyreste varer =) Men takk for tipset! Ska kolla opp dette. Om noe har andre tips så tar jeg gjerne imot det.
juliane Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Dessverre er det sånn at butikkene med stort utvalg også har de høyeste prisene. Du kan evt forsøke Meny på Colosseum senter - ikke like bra utvalg som på centra, men med litt billigvarer i tillegg til det mer "eksklusive".
Lilli77 Skrevet 13. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2010 Dessverre er det sånn at butikkene med stort utvalg også har de høyeste prisene. Du kan evt forsøke Meny på Colosseum senter - ikke like bra utvalg som på centra, men med litt billigvarer i tillegg til det mer "eksklusive". Takk for ett tips till. Skall kolla denne også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå