Gå til innhold

Store varehus i Oslo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noe som vet om det finnes en store ferskvarehus tett till Majorstue med rimelige priser? Jeg hitter bare små supermarked overalt =s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Centra Colosseum er den butikken med best utvalg og ferskvaredisk på Majorstua. Den er i kjelleren tvers over gaten for inngangen til Colosseum kino, inngang mellom sushi-restauranten og Waynes Coffee.

http://www.centra.no/centra/centra/butikk/bdata_oslo/article236111.ece?county=butikk

Rimelige priser? Da er du feil land ....

He he =D Jeg vet att det er dyrt her...he he... Tenkte mer på att butikker har forskjellige priser... Att jeg ikke får tips om varehus med de dyreste varer =) Men takk for tipset! Ska kolla opp dette.

Om noe har andre tips så tar jeg gjerne imot det.

Skrevet

Dessverre er det sånn at butikkene med stort utvalg også har de høyeste prisene. Du kan evt forsøke Meny på Colosseum senter - ikke like bra utvalg som på centra, men med litt billigvarer i tillegg til det mer "eksklusive".

Skrevet

Dessverre er det sånn at butikkene med stort utvalg også har de høyeste prisene. Du kan evt forsøke Meny på Colosseum senter - ikke like bra utvalg som på centra, men med litt billigvarer i tillegg til det mer "eksklusive".

Takk for ett tips till. Skall kolla denne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...