Gå til innhold

OsloGirls - på vg tv...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en oslojente selv, og blir direkte kvalm av å se på serien oslo girls, hvis jeg dessverre skulle falle for "fristelsen" av å se på disse forblåste kvinne (og manne)-menneskene som blotter sitt idiotiske jeg foran kameraet til vgtv.

Det jeg lurer på er; hva er denne serien ment for?

Skal dette liksom være en typisk beskrivelse på hvordan ei oslojente er?

Jeg må nesten slå meg i hodet over hun redaktøren i minmote (hun disse bloggerne samarbeider med, og de andre jobber for).

Hun går rundt der i en alder av noen og tredve hvor kun sminke og ashion er noe som står i hodet på henne.

Ble og en smule sjokkert over at en politimann dater en 18år gammel liten skrulle som ikke gjør stort annet enn å drikke seg dritings, kjøpe seg nye klær og blogge.

Ja, hva er poenget med denne serien?

Nei jeg er ikke misunnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er helt grusomme. spesielt de to jentene som bare blogger.

skulle vel tro det hele er en parodi kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er regissert MYE med manus og hele pakka. Jeg syns alle jentene er kjempesøte, og har veldig vanskelig for å tro at de er like tette som de blir fremstilt som i serien. Dette tror jeg er noe regissørene har prøvd å lage som en slags The Hills i Norge, eller lignende. Med andre ord - ikke spesielt realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er regissert MYE med manus og hele pakka. Jeg syns alle jentene er kjempesøte, og har veldig vanskelig for å tro at de er like tette som de blir fremstilt som i serien. Dette tror jeg er noe regissørene har prøvd å lage som en slags The Hills i Norge, eller lignende. Med andre ord - ikke spesielt realistisk.

så for det ekle vesenet av en readaktør for minmote.no så er all pr god pr?

til og med bedriten møkka-pr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å lese på min mote på vg nett etter denne serien! Mistet totalt respekten for hun redaktøren, og hele den siden! Dårlig trekk av dem spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...