LetThemEatCake Skrevet 13. november 2010 #1 Skrevet 13. november 2010 Som ett alternativ till Hva er det ekleste du vet om? som är en bra tråd, men jag vill veta vad ni tycker om också! Jag diggar: *lukten av nybakat bröd *när en låt man älskar spelas på ett oväntat ställe *att få ett meddelande från någon man inte träffat på mycket länge *känslan av nytvättade lakan *lukten av tvättstuga *en lätt vindpust en varm sommardag *första fågelsången på våren *första snön *bra böcker som tar mig helt från verkligheten *främlingar som ler och hälsar på gatan! *att få komplimanger för något oväntat *att få komma hem till mannen jag älskar mest i hela världen och bli mött i dörren med en blöt puss och en varm kram när det är kallt ute 1
Gjest Purple Haze Skrevet 13. november 2010 #2 Skrevet 13. november 2010 Fiiiin tråd Det herligste jeg vet om: - Gode stunder sammen med ungene mine - Gode stunder sammen med samboeren min - En god bok - En god film - Fin musikk - Være sammen med gode venner - Å gå en lang tur i skogen i nydelig vær - Fjellet om høsten - Fyr i ovnen, tenne masse lys, et glass rødvin en vinterkveld - Å gå hjem fra jobb og kjenne at det har vært en bra dag - Å kunne kjøpe meg noe jeg har ønsket meg lenge - Et deilig måltid Sikkert mye mer også, men lista blir så lang 1
LetThemEatCake Skrevet 13. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2010 Haha, man skulle kunna skriva en bok egentligen! Jag kände i alla fall att det behövs fler glada trådar här på KG, så jag försöker bidra med lite positiv energi, haha. Så skriv in massor av glada saker här, dere! 1
Evalilja Skrevet 13. november 2010 #4 Skrevet 13. november 2010 Second that! Herlig tråd:) Når de jeg er glad i er gladeKos fra min hundKomplimenterSitte alene på hytta med en kopp te og en god bokLukten av granbarNår musklene verker etter en god treningsøktVite at jeg har hatt en sunn dagFin musikk 1
Tabris Skrevet 13. november 2010 #5 Skrevet 13. november 2010 - høstvind! Gir meg masse glede og energi - en kopp nytraktet kaffe og god sjokolade - gode samtaler (og en bjørneklem) fra min samboer - Når katten sniker seg i fanget mitt og klatrer oppover til snuten er under haka mi - God musikk - Gode samtaler med mine venninner - Endorfinrushet etter en god trening - Kose meg med en bra spill/bok/film 1
fruBeist Skrevet 13. november 2010 #6 Skrevet 13. november 2010 *Farmor! Min farmor er best i verden, nemlig *Kona :rødme: *Kattene, det er så herlig når minsten kommer smygende og legger seg i fanget mitt for å sove. *Lukta av nybakt brød, og lukta av en nyåpna kaffepose. *Legge meg nydusja i rent sengetøy. *Å kose meg inne når det er skikkelig ruskevær ute. *Når julefreden endelig senker seg. *Å vite at det er mennesker der ute som er glad i meg for den jeg er, og å ha mennesker å være glad i. 2
cilipili Skrevet 13. november 2010 #7 Skrevet 13. november 2010 Barna mine Mannen min Nybakte rundstykker med brie, pesto, tomat og nykverna pepper Følelsen av å bli forført av en by, som jeg ble i Roma, Paris og Praha Gå en lang tur i pøsregn med gode klær, ta et langt bad etterpå, så sette seg i sofaen med en kopp kaffe og en god bok, for å tilslutt legge seg i senga med nytt sengtøy. Den første skikkelige vårdagen Julen Kunst God musikk Gode samtaler Lukten av nykverna kaffe Når en nettopp er ferdig med pyntinga til jul, tenner alle stearinlys og setter seg ned for å bare se.
Sequax Skrevet 13. november 2010 #8 Skrevet 13. november 2010 (endret) Det herligste jeg veit om: - Å tilbringe tid med de jeg er glad i - Dyr! - Kunstnerisk inspirasjon ( enda bedre når jeg kan drikke rødvin ) - God mat og godt drikke - Lukta av nyklippet gress og skogen etter regn - Jula! - Å føle at man mestrer noe og være stolt av seg selv - Å ri avgårde på en sprek hest i full galopp! Ja...mye mer også, men dette kom jeg på i farta! Endret 13. november 2010 av Sequax 1
LetThemEatCake Skrevet 13. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2010 Vad bra saker dere skriver! Jag blir jätteglad när jag läser allt fint ni tycker om!
Ella_Grey Skrevet 13. november 2010 #10 Skrevet 13. november 2010 Fin tråd -Barfrost på senhøsten, og lukten av snø i luften. -Kalde vinterdager med klar stjernehimmmel og nordlys, muligheten for å komme inn å tenne fyr i peisen -Løkblomster om våren og grønnskjær i trærne -Kaffe mocca med krem (og lukten av fersk kaffe) -Rent sengetøy -Leve seg inn i en god bok -Tid sammen med noen man er glad i -De rette sangene -Katter, alle katter egentlig - men spesielt min pus -Tente julegater -God mat
Wombat Skrevet 13. november 2010 #12 Skrevet 13. november 2010 - Liv på uventede, nærmest umulige steder. - Varmt popcorn. - Varme når det er kaldt. - Kulde når det er varmt. - Smilet du får tilbake fra en stresset bussjåfør. - Følelsen av å lykkes - Pels, trygt festet til en varm og god skapning, spesielt den myke delen bak katters ører er fantastisk. - Uventet tid til meg selv - Overbevise noen om at du har rett og de tar feil - Nyfallen snø, når jeg kan velge selv om jeg vil ut idag. ... Pakker som er harde og store og som lever opp til forventningene 1
LeaMichele Skrevet 13. november 2010 #13 Skrevet 13. november 2010 finnes ikke no mer herlig enn hunden min. :rødme:
mysan Skrevet 13. november 2010 #14 Skrevet 13. november 2010 Det aller beste er når jeg vet at alle rundt meg har det bra, ingen krever noe som helst, jeg kan sitte her med bena i sofaen uten at noen ringer, alle kattene sover, vovsen sover og alt bare er stille. Det er mine beste stunder. 1
Knøttet Skrevet 13. november 2010 #15 Skrevet 13. november 2010 - sønnen min når han kommer bort og sier: "vet du hva, mamma? Jeg er veldig glad i deg." Eller når han uoppfordret klemmer meg - å ha en varm, myk, god, malende katt på fanget - å høre på musikk, være i min egen verden - peis, pledd, kakao og armkroken til mannen når det er kaldt ute - å drikke når jeg er skikkelig tørst - å sitte og male og være i min egen verden - skravle med venninner om alt mulig, lenge, lenge - lukten av kvernet kaffe - å legge seg i rent sengetøy - varme klær tatt rett fra tørketrommelen - å være nydusjet, ha på seg nattklær og sette seg i sofaen med dyna
Zoë Castillo Skrevet 13. november 2010 #16 Skrevet 13. november 2010 (endret) Åh, så fin tråd! Det herligste jeg vet om er - Maarud paprikapotetgull med Holiday-dip av naturell joghurt - å ligge med hodet på brystet til mannen min når vi har lagt oss, det er kaldt i rommet og han holder rundt meg - å gå ut av klasserommet og føle at jeg lærte bort noe på en god måte, at jeg så alle elevene, og at jeg lyktes i å skape et godt læringsmiljø. - å ha barnet mitt i fanget når hun er småtrøtt, og det er tydelig at hun synes at mamma-fanget er det varmeste og tryggeste stedet i hele verden - å være nydusjet og legge seg i rent sengetøy - nybakt, varmt, grovt brød med Brelett og brunost - å skru på radioen i bilen når klokka er 7, jeg har brukt et kvarter på å skrape is, fingrene mine blør av frost, og SÅ kommer en aldeles herlig låt som jeg aldri har hørt før, og som jeg kan nynne på gjennom hele arbeidsdagen. Endret 13. november 2010 av anti jante-June
LetThemEatCake Skrevet 13. november 2010 Forfatter #18 Skrevet 13. november 2010 Ekte kvinnebryst. Kommentaren din fick mig att le (på en positiv måte)!
MsPaddington Skrevet 14. november 2010 #20 Skrevet 14. november 2010 En kombinasjon av god kopp te eller kaffe, drittvær utenfor så jeg ikke trenger å ha dårlig samvittighet for å sitte inne, og romantisk kostymedrama på tv... Ah jeg er en sucker for kostymedramaer... :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå