Gå til innhold

Hva er det ekleste du vet om?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva får du helt frysinger av?

Jeg folk med lange tå negler:(æsssj og nei fransk manikyr på lange tånegler er ikke pent.

Folk som skraper med gaffel på telerken æssssssssssssssssssssj

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Folk som spytter, Snyter seg også ser i papiret etter de har snytt seg, Piler seg i nesen, De som fiser og raper høylytt i offentligheten.

Skrevet

Folk som "blåser" snørr ut av nesa. Ofte menn som jogger eller eller sykler. De gir faen i om det er folk ved dem. Æææææææssj!

• Liker 1
Skrevet

Snørr som renner, møkkete føtter, unger som spiser snørr. Æsj, det er bare sååå kvalmt.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Snørr er en klassiker, ja. Og jeg sliter jo, som syns grønn, rennende snørr er det verste jeg kan tenke meg, og så jobber jeg i barnehage.

Skrevet

Edderkopper.

Å rense sluk.

Synet og lukten av oppkast.

Å finne en halv mark i eplet jeg spiser på.

Generelt å finne noe i maten som ikke hører hjemme der.

Å høre noen prøve å harke opp gugge fra i fjor.

Naboen.

Skrevet

Vått hår mellom fingra og ting i sluket!

Skrevet

Snørr er en klassiker, ja. Og jeg sliter jo, som syns grønn, rennende snørr er det verste jeg kan tenke meg, og så jobber jeg i barnehage.

Hehehe! Jeg også. Sliter litt med det noen ganger.

Andre ekleste ting:

Tyggis

Smatting

Pesing

Spytting

Lange negler

Skrevet

Jeg takler ikke sånna sykehus dokumentarer f.eks hvor de skal operere og man ser masse blod og gørr! Klarer ikke å se på sånt jeg

Edderkopper! Det må være noe av det ekleste jeg vet om!

Synet av spy

Gå inn på badet rett etter noen har dritt. Den lukta. Kvalmt.

Å finne hår i maten.

Skrevet (endret)

Naboen sikkelig ekkel fyr,typisk at jeg møter han hver gang jeg er ute av døra.Føles som om han forfølger meg :tristbla: Glaner intenst gjør han også.

Smatting

Falske venner

Rapiing

Spytting

Folk som peller seg i nesen

Endret av Bella_
Skrevet

Folk med dårlig ånde

De som ikke vasker hendene etter å ha vært på do

Pilling i nesen

Spytting

Bæsj

Skrevet

1. Skraping med bestikk i tallerken. Jeg kan faktisk miste matlysten av lyden.

2. Å få opp hår og gørr av tette sluker.

Å pusse tenner i (andres) drittlukt er også temmelig uappetittelig.

Skrevet

Jeg takler ikke den lyden når folk "knekker" fingre. Videre er edderkopper og sprøyter (!) noe jeg finner ufattelig ekkelt. Og involler :spy: Og egentlig alt i kroppen :spy:

Gjest Sommertid
Skrevet

Snørr ja! Jeg er helt manisk på å tørke nesen til vesla når hun er forkjøla.

Edderkopper :haar:

Når folk begynner å snakke om avføring og spy når jeg spiser. Mister matlysta for resten av dagen.

Spy generelt

Gnissing av tenner

Myglet mat

Skrevet

Folk som smatter høylydt på tyggis. Ikke bare høres det ekkelt ut, det får dem til å se ut som tilbakestående, drøvtyggende, lobotomerte aper.

Og av en eller annen grunn reagerer jeg fryktelig på folk som plukker på hud på fingre eller negler. Den plukkelyden...! Aner ikke hvorfor, men den synes jeg er så fæl at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. (men siden det er dritsært: prøver å ikke si noe om det til folk)

Folk som blåser ut snørra er en klassiker av det grusomme slaget.

Folk som biter på gaffelen/drar den over tennene. Kan ødelegge et måltid for meg.

Snakking med mat i munnen.

Skrevet (endret)

Slurping

Sprøter

Når dynetekk og laken ikke ligger riktig/er skikkelig på som f.eks. når dyna er kommet ut av hullet på dynetrekket. Blir ganske stressa av det :)

Endret av cilipili
Skrevet

SSS-slim,snørr og spytt.

Jeg prøver å ta meg sammen der men jeg klarer det ikke. Det er noe som virkelig byr meg imot. Være seg en unge med en grønngul klatt under nesa eller gamle som hoster opp ting og tang..ææææ,får brekningsfornemmelser bare jeg skriver om det!!

Skrevet

Jeg kom på en ting til!

Navlelo og navlen. Bare tanken på navler får meg til å brekke meg :spy:

Skrevet

Larver (en gang fant jeg larver i sukkeret som jeg hadde i teen min.Jeg drakk ikke te med sukker på leeenge).

Spy.

Folk som drar inn snørr ved forkjølelse.

Gå inn på do når andre har vært der før og bæsjet.

Bremsespor i do (min tidligere samboer la alltid igjen en stripe bæsj oppi toalettet etter å ha bæsjet og pusen hans hadde alltid mark..rart jeg ikke dro tidligere enn jeg gjorde :gjeiper: )

Offentlige toaletter.

Folk som ikke tygger med lukket munn og smatter høylytt, spesielt hvis det de tygger på er potetgull eller no crispy.

Uff det ble visst mer enn jeg trodde her :gjeiper:

Ække greit å være meg nei :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...