Gå til innhold

Hva slags form på kroppen har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Og hva gjør du for å fremheve formene og skjule dine feil...

Min lenke

Endret av Bella_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er timeglass altså nr 4.Det jeg gjør for å fremheve er å ha belte li livet,det fremhever midjen min.Gå i sorte/bukser kjoler da det gjør rumpa litt mindre:)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ligger midt i mellom 3 og 4, og gjør egentlig ingenting spesielt verken for å fremheve eller skjule noe som helst. Hvis det er klær du tenker på, så ser jeg jo hva jeg kler og ikke kler, og velger ut i fra det, men jeg har ingen fasit jeg følger.

Skrevet

Timeglass her. Jeg bruker klær som går inn i livet. Bruker også belte på klær som ikke fremhever midjen av seg selv.

Jeg bruker ikke skjørt og kjoler som er stor og posete på hoftene.

Skrevet

Trenger man å skjule rumpa om man har timeglassfigur da? Det er jo den mest proposjonerte fasongen..

Jeg er liten pære (ligger mellom 1 og 4) og kler egentlig det meste. Så tenker ikke så mye over klesvalget for å fremheve, annet enn kløft og stram midje på tøyet.

Skrevet (endret)

Tror jeg er en blanding av 1 og 3.

Endret av Iah
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er nok mest nr 1, men har ganske store pupper, men likevel ikke helt timeglass, hvis det ga noen mening.

Jeg bruker helst jeans som sitter etter, for å framheve rumpa mi. Samboer syns nemlig den er deilig selv om den er litt stor ;) Også bruker jeg litt løse topper for å gjemme vekk litt lovehandles :gjeiper:

Skrevet

Typisk timeglass ser jeg.Gjør heller ingenting verken for å fremheve eller skjule noe.Har bare ikke den store kunnskapen til det heller,så da.. :fnise:

Skrevet

Timeglass. :)

Gjør ikke noe for å fremheve eller skjule noe, men unngår kjoler med empireliv og vide plagg. Liker best ettersittende plagg som fremhever kroppen min, ikke plagg som skjuler den og får meg til å se gravid ut.

Skrevet

Timeglass med litt for mye her og der. Har stor byste og markert midje, så ofte bruker jeg belte i midjen eller klær som går innover der for å fremme den. Har litt mage, så stramme plagg går det lite i. Ellers er plagg med rynkeeffekt effektivt, de får virkelig frem timeglassformen min og skjuler skavankene. Har midjen høyt oppe og kombinert med store bryster gjør det et jeg også kan bruke empireliv på noen plagg. Mye sort med elemtenter av farger (ett plagg med farge, samt tilbehør og negler), høye heler når det passer seg. Bruker jeg skjørt velger jeg modeller som er høy i livet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

En treer, på alle måter... Jeg driter i å skjule noe som helst. Enten tenner ei kjerring på meg, eller så gjør hun det ikke.

• Liker 1
Gjest gabriela
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke hvilken form jeg er, skulle gjerne sagt timeglass men skuldrene er litt bredere enn hoftene. Har veldig markert midje.

Skrevet

En treer, på alle måter... Jeg driter i å skjule noe som helst. Enten tenner ei kjerring på meg, eller så gjør hun det ikke.

en MANN skal være 3er :rødme:

Skrevet

en MANN skal være 3er :rødme:

Eller 2'er, noe som f.eks svømmere har. Men definitivt ikke noen av de andre nummerene. :)

Skrevet

Svømmekropper liker jeg faktik ikke, jeg er litt sær :P Men ja, ingen andre av nummrene!

Skrevet

Pære, men jeg har store pupper i forhold til kroppen, så den oversikten er ikke perfekt.

Prøver å bruke klær som balanserer ut skuldrene, på en måte gjør at skuldrene blir bredere.

Også, bruker jeg klær som sitter inntil kroppen, ikke pølseskinn. Den moten meg chunky knits får meg til å se gravid ut med mine 158 cm. Jeg drunkner i klærne.

Skrevet

Klarer ikke helt å plassere meg, noe jeg synes er veldig dumt, ettersom det hadde vært fint å kunne ta til seg tipsene på sånne figurfiksere i blader og sånt. Er ganske balansert mellom skuldre og hofter, så da er jeg ikke pære. Har midje som er litt markert, og ganske ganske "kort" på en måte. Men synses ikke forskjellen mellom midje og hofter er stor nok til at jeg er timeglass. Dessuten har jeg relativt små pupper. Jeg har imidlertid en del rompe, men ganske smale lår, så da passer ikke nr 3 i den oversikten heller.

Hva slags klær passer på meg da?

Skrevet

Noe mellom pære og timeglass. Bruker helst figursydde klær som fremhever midjen.

Skrevet (endret)

Ein slags blanding av pære og timeglass her og.

Har for så vidt timeglassfasong iom. at eg har omtrent like breie skuldre som hofter, markert midje og kratig rumpe/lår. Men avvikar frå timeglassfiguren fordi eg ikkje har spesielt store puppar.

Eg syns for øvrig eg ser aller best ut i sånne kjolar med 50-talls-fasong - markert midje og vidt skjørt. Det framhevar det beste på kroppen min - midja, og skjular det verste - låra.

Endret av imli
Gjest scorpius
Skrevet

Nr. 2, bortsett fra at skulderne mine ikke er spesielt brede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...