Sykepl.student Skrevet 12. november 2010 #1 Skrevet 12. november 2010 (endret) er det noen som har noe annet prevensjonsmiddel enn p-piller å anbefale? noen erfaringer? har vurdert p-plaster, p-ring..og har også hørt om Lady comp (men er det trygt??) Endret 12. november 2010 av Sykepl.student
¤Pernille¤ Skrevet 12. november 2010 #2 Skrevet 12. november 2010 Jeg bruker p-plaster nå, veldig fornøyd
¤Pernille¤ Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 (endret) *dobbelpost* Endret 12. november 2010 av ¤Pernille¤
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Går jo an med spiral da. Kobberspiral er vel uten hormoner?
Essie_ Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Kobberspiral anbefales vel ikke så ofte til kvinner som ikke har født (nå vet jeg jo ikke at ts ikke har det). Har selv prøvd p-ring og fikk dette anbefalt av gynekolog fordi jeg ikke ønsket å tilføre kroppen så mye hormoner. Syns det var veldig enkelt å bruke, og ville ha fortsatt med det hvis jeg ikke hadde fått mensliknende smerter i underlivet av det. Har funnet ut at kroppen min ikke er så glad i å få tilført hormoner, så så lenge jeg er single, så benytter jeg meg av kondom - for å beskytte meg mot annet rusk også..
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Det beste er vel å bruke kondom. Om man er med fast partner - hva med pessar? Har du ikke født, bør du ikke bruke kobberspiral. Alt hormonbasert er best å unngå, blir bare mye krøll med kroppen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå