Gjest nysgjerring Skrevet 12. oktober 2003 #1 Skrevet 12. oktober 2003 går det an å spise noe for å få brystene til å vokse? :oops: kan bruk av bh om natten hindre brystene i å vokse...eller gjøre de mere "hengende"....mine bryster er små,spisse og hengende.. :o .jeg går på p-piller.....er 15 år..og er nysgjerrig..hater brystene mine...må vel gå å vente til jeg blir voksen for å ta silikon...blæh! :evil:
Gjest Niniel Skrevet 12. oktober 2003 #2 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg vet ikke om noe du kan ta for å få de til å vokse, dessverre... Du må nok ta tiden til hjelp! Og de kommer HELT SIKKERT til å bli større etter hvert :D
Gjest Turi Skrevet 12. oktober 2003 #3 Skrevet 12. oktober 2003 Puppene mine begynte å vokse da jeg var 15 de Hadde venta lenge da. Men jeg endte opp med D-cup :o . Så det er nok smart at du ikke tar silikon før du er helt utvokst....?
Gjest Poirot Skrevet 12. oktober 2003 #4 Skrevet 12. oktober 2003 Mine begynte å vokse igjen i 20-års alderen, endte opp med E. Ikke ta silikon før du er over 20 er mitt råd.
Edie Skrevet 12. oktober 2003 #5 Skrevet 12. oktober 2003 Du må nok bare ta tiden til hjelp. Sikkert ikke mye trøst, men vi har alle vært der..Puppene dine kan vokse mye enda, så ikke vurder silikon før du er godt over i 20-åra!
mellom Skrevet 12. oktober 2003 #6 Skrevet 12. oktober 2003 La de få være seg selv. Venn deg til dem. Det høres sikkert teit ut, men det er nå en gang slik at de ikke er ferdige på en stund ennå. Og tro meg - uansett størrelse så er det b r y s t e r.
Gjest Donna Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 man bør bruke BH uansett om de ikke er store- for å hindre de i å henge. Holde de på plass liksom. Jeg forstår du er lei deg og sliter - la selv inn silikon for 4 mnd siden - men jeg er 10 år eldre enn deg da (wow ! er jeg virkelig så gammel??). men nå går det an å få kjøpt BHer i massevis med innlegg av forskjellig sort.........slipper å bruke bomull liksom ...... Forhåpentligvis vokser de ......og husk også på at om du slanker deg så er det brystene du merker det først på ....da blir de mindre ......... P-piller trodde jeg pleide å gi større bryster jeg da ...men kan jo hende det er individuelt ....... uansett - opp med hodet
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2003 #8 Skrevet 13. oktober 2003 Du kan jo prøve dette trikset The Miracle of Toilet Paper Fresh from my shower, I stand in front of the mirror, complaining to my husband that my breasts are too small. Instead of characteristically telling me it's not so, he uncharacteristically comes up with a suggestion: "If you want your breasts to grow, then every day take a piece of toilet paper and rub it between your breasts for a few seconds. Willing to try anything, I fetch a piece of toilet paper and stand in front of the mirror, rubbing it between my breasts. "How long will this take?" I ask. "They will grow larger over a period of years," he replies. I >stop. "Do you really think rubbing a piece of toilet paper between my breasts every day will make my breasts larger over the years?" Without missing a beat he says, "worked for your butt, didn't it?" He's still alive, and with a great deal of therapy, may even walk again. Stupid, stupid man
Atmi Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Når du er 15 år er ikke brystene dine ferdige enda. De vokser og endrer seg etter hvert. Gjør brystøvelser du så skal du se de ender opp faste og fine ihvert fall. Og om de blir store nok, det må du vente til du er rundt 20 med å se, Du vet det er som resten av menneskekroppen. De vokser litt her og litt der og ser kanskje ikke ut akkurat som du ønsker med en gang. som at noen barn har hengslete armer og bein i en periode, det er bare en liten stund. Neste måned kan de ha endret seg masse bare til da. Syns du skal være fornøyd jeg, men hvis du syns de henger, ta litt brystøvelser du. en gang syns jeg og at jeg hadde små pupper - i dag - vel, la oss si at vi har ledd en del når Atmi skal ligge på magen og sole seg på ryggen. Hun kommer liksom så høyt opp og har egen innebygget hvilepute på en måte. Atmi
Liza Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 mine har ikke blitt større siden jeg var femten (hvis man ser bort fra silikon jeg la inn i april), så det er slett ikke sikkert at de blir større! bare sånn for å være ærlig! tviler uansett STERKT på at noen vil operere deg før du er atten-tjue år allikevel.
Missycat Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 jeg vil bare også si at mine pupper begynte ikke å vokse før jeg var nesten 20! jeg hadde a75 frem til da, og vips så fikk jeg b75. dessuten er små pupper fint. skulle gjerne hatt mindre jeg!
Atmi Skrevet 14. oktober 2003 #12 Skrevet 14. oktober 2003 mine har ikke blitt større siden jeg var femten (hvis man ser bort fra silikon jeg la inn i april), så det er slett ikke sikkert at de blir større! bare sånn for å være ærlig! tviler uansett STERKT på at noen vil operere deg før du er atten-tjue år allikevel. Nå kjenner ikke jeg alle kvinner da, men etter mitt begrep er det utenfor normalen i forhold til kroppens utvikling da
jordbær Skrevet 14. oktober 2003 #13 Skrevet 14. oktober 2003 De FLESTE har pupper som vokser til de er godt over 20. Hvis du er veldig tynn, vil du ha små bryster. Men tro meg. Jeg har D-cup.. Det er ikke noe særlig fordel akkurat. Nyt dem mens de er små. Bekymre deg heller når du bilr litt eldre, hvis du fortsatt mener de er små. Som de andre sier. Det fins UTROLIG mange BHer med innlegg i alle varianter. Kjøp deg heller noe slikt, og vent i 10år med å vurdere å skjære i kroppen din!
Gjest meg igjenn... Skrevet 14. oktober 2003 #14 Skrevet 14. oktober 2003 men det jo ikke akkurat at brystene mine er små som er det største problemet da....for bare vente se om de vokser .....jaja..men jeg liker ikke at de er spisse...er det min feil at de er sånn(spisse)?.....eller er jeg bare født med d..? :cry:
mellom Skrevet 14. oktober 2003 #15 Skrevet 14. oktober 2003 feil? hva tenker du på? om du har gjort noe for å gjøre dem spisse? nei, det er nok alderen det - et tegn på at de vokser og utvikler seg.
Gjest Donna Skrevet 14. oktober 2003 #16 Skrevet 14. oktober 2003 bryster finnes i forskjellige fassonger ...også spisse ..og er man ung så er de gjerne det før de blir rundere .......' regner med det er hele brystet du snakker om- ikke brystvortene eller noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå