Gjest Mahareth Skrevet 12. november 2010 #21 Skrevet 12. november 2010 Ei venninne som fortalte meg om kg for lenge siden.
Sugerøret Skrevet 12. november 2010 #22 Skrevet 12. november 2010 googlet noe jeg ikke husker og et av ordene kom opp hos KG Flaks
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #23 Skrevet 12. november 2010 Jeg var på jakt etter et rent matforum for noen år siden, da jeg var blitt temmelig lei et annet forum jeg hang på, så jeg googlet spesifikt for å finne et matforum på norsk. Det "beste" jeg fant var KG, og etter litt skuffelse over mangel på andre alternativer ble jeg her likevel (ikke pga kvaliteter ved forumet i seg selv, men pga hyggelige folk jeg etter hvert ble kjent med).
Suzy Skrevet 12. november 2010 #24 Skrevet 12. november 2010 Jeg fant det under "Kvinner" på startsiden.no for mange år siden Det tror jeg jammen jeg gjorde også!
fruBeist Skrevet 12. november 2010 #25 Skrevet 12. november 2010 Jeg var på jakt etter kaketopp til bryllupskaka, og snubla over bryllupsforumet her. Hadde hørt om KG tidligere, men aldri somla meg inn her før nå i juni.
Gjest Katee Skrevet 12. november 2010 #26 Skrevet 12. november 2010 Hver gang jeg googlet noe dukket en tråd fra KG opp. Kvinneguiden?! :klø: Hva er det? Tok en titt, leste mye, deltok lite, før jeg plutselig postet et innlegg som gjest, fikk mange fine svar tilbake og registrerte meg
Kamikatze Skrevet 12. november 2010 #27 Skrevet 12. november 2010 Guglet noe, og oppdaget et innholdsrikt forum med vennlig tone og interessante diskusjoner. Og så poppet det fram flere gamle kjente fra andre fora jeg romsterte i. Men dette var tilbake i steinalderen, før perfekte kjønnslepper og kukstørrelser overtok dagsorden. Så, når jeg etter noen nettløse år skulle logge på igjen, hadde jeg glemt passordet og hotmailen var vekk, så jeg ble fersk bruker.
fjellryp Skrevet 12. november 2010 #28 Skrevet 12. november 2010 jeg fant kvinneguiden på linkene som var listet opp etter at en kollega hadde brukt siden=)
Gjest Uglefot Skrevet 12. november 2010 #29 Skrevet 12. november 2010 Hørte noen rykter mellom busker og trær om et forum for de som er normal men sær og plutselig kom jeg inn hit og pratet bare drit. 4
Gjest Bella_ Skrevet 12. november 2010 #30 Skrevet 12. november 2010 Hørte noen rykter mellom busker og trær om et forum for de som er normal men sær og plutselig kom jeg inn hit og pratet bare drit. pluss til deg fra meg:)
MissStiles Skrevet 12. november 2010 #31 Skrevet 12. november 2010 Gjennom ei venninne. Hun hadde blitt medlem her og snakket om det. Da ble jeg nysgjerrig.
Gjest Purple Haze Skrevet 12. november 2010 #32 Skrevet 12. november 2010 Husker ikke helt, men tror jeg googlet noe, og vips...
Gjest Caylee Skrevet 12. november 2010 #33 Skrevet 12. november 2010 To år sia, da jeg var veggis og søkte om ernærings greier og da fant jeg kg men ble ikke medlem før et halvt år etter
Sequax Skrevet 12. november 2010 #34 Skrevet 12. november 2010 Jeg googla etter noe og fant dermed KG...syns det virka som et interessant forum for ABSOLUTT ALT ( ) og siden har jeg blitt! I KG....
Strix Skrevet 12. november 2010 #35 Skrevet 12. november 2010 Mannen tipsa meg om det, han hadde vært innom her og lest litt og humret av flere morsomme innspil... :gjeiper:
Karmosin Skrevet 12. november 2010 #37 Skrevet 12. november 2010 (endret) Jeg skulle gifte meg og googlet meg fillete etter brude- eller lyse penkjoler med cocktaillengde. KG har en tendens til å dukke opp når man ser etter noe bryllupsrelatert, åsså begynte jeg å lese på bryllupsforumet, åsså ble jeg helt sjokkert over alt styret der (wtf, bestille smakløs, kjip fondant fra USA fordi marsipan ikke er hvit nok?! Det er den tråden jeg husker best), åsså fant jeg resten av foraene, åsså balla det på seg... Etterpå har jeg lagt merke til at KG-forumet er et av de første treffene på ALT jeg googler på norsk. Endret 12. november 2010 av Karmosin
Sweetpea25 Skrevet 12. november 2010 #38 Skrevet 12. november 2010 Googlet noe, og da dukket kvinneguiden opp :-)
Gjest Applestore Skrevet 12. november 2010 #39 Skrevet 12. november 2010 Jeg husker ikke selv engang !
Kosemose Skrevet 12. november 2010 #40 Skrevet 12. november 2010 En venninne fortalte meg om det. Tror det var i 2003. Husker jeg ble helt fasinert av forum-konseptet, hadde aldri vært borti lignende før jeg. Også husker jeg at jeg ble veldig fasinert av Milla og dagboken hennes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå