Gjest Gjest Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Hvordan bør jeg gå frem når jeg skal ha se med ei som er jomfru for første gang? Er det smart å foreslå at vi bare skal ha oralsex den første gangen? Vil hu føle seg tryggere om jeg bare slikker henne eller fingrer henne første gangen eller bør vi ta full pakke første gang?
Avalon Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Hvordan bør jeg gå frem når jeg skal ha se med ei som er jomfru for første gang? Er det smart å foreslå at vi bare skal ha oralsex den første gangen? Vil hu føle seg tryggere om jeg bare slikker henne eller fingrer henne første gangen eller bør vi ta full pakke første gang? Det bør du spørre henne om, hva hun føler seg klar for. Du bør være forsiktig og omtenksom, ikke presse henne til å gjøre noe hun ikke vil eller føler seg klar for. Og du bør kunne snakke om dette med henne. Ingen her kan vite hva hun vil foretrekke.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Du bør leke litt, og ikke stikke den inn de første gangene. La henne bli trygg på sex. Få henne til å komme med munn og fingre, få henne komfortabel med å være naken med deg. Skap assosiasjonen med at nakenhet med deg = deilig, deilig.
Chiyo Skrevet 14. november 2010 #5 Skrevet 14. november 2010 Hvis at du respekterer hennes ønsker og at du ikke vil gjøre noe hun ikke vil. Du må få henne til å føle seg trygg, slik at hun stoler 100% på deg. Min første var totalt asshole så jeg vet alt om å ha sex med noen som en ikke stoler på.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Er det smart å foreslå at vi bare skal ha oralsex den første gangen? Mange jenter har mye høyere terskel for det enn for "full pakke". Hvis han, som en annen her foreslår, ikke hadde "stukket den inn første gangen", så hadde jeg trodd han ikke ville ha meg.
skandale Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Tror det er tryggere for henne, som aldri har latt noen slippe til der før, å ha veldig vanlig sex. Oral kan kanskje for bli for nært og kompleksfylt første gangen. 1
HopelessFear Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Tror det er tryggere for henne, som aldri har latt noen slippe til der før, å ha veldig vanlig sex. Oral kan kanskje for bli for nært og kompleksfylt første gangen. Jeg personlig syns det var mye bedre å få oralsex enn vanlig sex. Følte meg litt mer tilpass da enn når han holdt på å jukke på meg. (Fikk begge deler første gangen, må ærlig innrømme at jeg følte meg mer klar for oral første gangen.)
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #9 Skrevet 15. november 2010 Ikke helt enig i at oralsex føles "bedre" for nybegynnere enn vanlig sex. Men dette varierer helt sikkert fra person til person. Lek, kos og kjenn at hun er klar, så blir det sikkert bra. Min først var veldig omtenksom og han kom faktisk ikke (med vilje) første gang vi hadde sex. Vi hadde sex igjen ganske kjapt etter det, da fikk jeg "full pakke" av vanlig sex. Da viste jeg hvordan det vil føles og klarte å slappe av mye bedre enn første gang. Så jeg synes det var veldig fint at vi ikke holde på så alt for lenge med selve sexakten, men mest med kosing og kyssing.
womenwomen Skrevet 16. november 2010 #10 Skrevet 16. november 2010 Hvordan bør jeg gå frem når jeg skal ha se med ei som er jomfru for første gang? Er det smart å foreslå at vi bare skal ha oralsex den første gangen? Vil hu føle seg tryggere om jeg bare slikker henne eller fingrer henne første gangen eller bør vi ta full pakke første gang? Hadde jeg vært mann - hadde jeg unngått alle jomfruer ...og gått vidre heller til en jente som er ferdig " innkjørt " og klar ! Kan neppe være noe særlig gøy å møte på jomfruer ...huff huff , usexy og kjedelig . Lure på hvordan man skal gå fram osv Glad jeg som jente - slipper den drittjobben . Tross alt bedre med jomfru menn . Mindre " ansvar " og mindre som kan gå galt ...mindre forventninger og skuffelser : ) Noen gang er jeg bare sinnsykt glad for at jeg er JENTE : ) Jomfrusex ..huff så turnoff ...Vell - vi får være glade noen menn orker denne drittjobben ...ellers hadde vi alle sammen gått rundt å fremdeles vært jomfruer : )
Evalilja Skrevet 16. november 2010 #11 Skrevet 16. november 2010 Oral sex er veldig nært syns jeg. Det beste er nok å kommunisere. Og la henne prøve seg litt selv også.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #12 Skrevet 16. november 2010 Hvis det er en jente som ikke har hatt sex før, tror jeg det holder med kyssing og beføling og kosing, og at du tar henne forsiktig nedentil og kjenner om hun er våt etter en stund. Så kan dere ha sex, i misjonær sidne det er første gangen. Etter hvert kan dere teste ut litt forskjellig når hun blir vandt med det. Min første sexopplevelse var å bli peiset over og etterlatt alene etterpå. Så satt jeg igjen med en følelse av å føle meg utnyttet, og jeg lærte noe. Jeg skulle aldri ha sex med noen, ikke før jeg var sikker på at han virkelig ville ha meg, og være hos meg.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #13 Skrevet 16. november 2010 Hadde jeg vært mann - hadde jeg unngått alle jomfruer ...og gått vidre heller til en jente som er ferdig " innkjørt " og klar ! Kan neppe være noe særlig gøy å møte på jomfruer ...huff huff , usexy og kjedelig . Lure på hvordan man skal gå fram osv Glad jeg som jente - slipper den drittjobben . Tross alt bedre med jomfru menn . Mindre " ansvar " og mindre som kan gå galt ...mindre forventninger og skuffelser : ) Noen gang er jeg bare sinnsykt glad for at jeg er JENTE : ) Jomfrusex ..huff så turnoff ...Vell - vi får være glade noen menn orker denne drittjobben ...ellers hadde vi alle sammen gått rundt å fremdeles vært jomfruer : ) Alle er jo jomfruer første gang, og det er jo en første gang for alle en gang. Så om denne jenta er 18 eller 23, hun må da få lov til å oppleve sex hun også. Så hun blir ferdig innkjørt
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #14 Skrevet 16. november 2010 Snakk med henne, spør hva hun vil, ta deg tid til å få henne i rett stemning. Det er massevis av fine ting dere kan "gjøre" utenom "full pakke" første gangen. Lek og ha det trivelig sammen. Snakk sammen. Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2010 #15 Skrevet 16. november 2010 Skjenk henne sørpe full og kjør på. Første gang er bare smertefull og er ikke noe som er verdt å huske likevel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå