AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 ...jenter med anoreksi...Altså syltynne som ei strek...? Ser dere ned på dem?Gler dere helt til dere "brenner" personen med blikket? Venninden min er dessverre anorektisk, hun føler og jeg også føler at folk glor no innmari på henne.Enten på gata eller bussen eller på skolen!!Synes det er kjempe frekt
loppekasse Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Tenker ikke noe spesielt over om jeg ser jenter som er tynne som en strek. Om de har anoreksia eller en sinnsyk forbrenning, er tynn fra naturens side eller what ever kan jeg jo umulig vite..
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #3 Skrevet 12. november 2010 Hvor stor grad av anoreksi har hun da? Noen som er tynne er jo også bare tynne, men dem som har vært anorektiker i kjempe mange år vil en vel legge merke til! Uten å egentlig legge merke til at en legger merke til det, eller at hun legger merke til at en legger merke til det. Ja. Men enig, stygt å stirre!
Independent_ Skrevet 12. november 2010 #4 Skrevet 12. november 2010 Jeg legger stortsett merke til alle mennesker. Jeg stirrer eller glaner ikke, men jeg legger merke til tynne mennesker, tykke mennesker, mennesker med hatt, mennesker uten hatt, mennesker med fine øyne, mennesker med kule sko og mennesker som er høye eller lave....ja og så videre! Her i Norge har vi en ukultur som gjør at vi føler oss ukonfortable hvis noen vi ikke kjenner bare ser på oss, og hvis de prater med oss blir utrolig forskrekket og kanskje litt redd. Det er helt sjukt i forhold til andre land hvor det er normalt å gå opp til ukjente folk å spørre om klokka. Det er også et inntrykk jeg tror mange turister har på landet vårt også. Så om venninna di føler at noen stirrer, så skal du bare si at det er flott at de stirrer. De hadde vært enda verre om de så rett ned i bakken og "ignorerte" istedet. Man bør like å bli lagt merke til, for som oftest så er det av positive grunner, ikke negative. Når folk stirrer på venninna di har det sannsynligvis helt andre årsaker enn at de lurer på om hun har anoreksi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå