Gå til innhold

Bilvalg


Betty2

Anbefalte innlegg

Har lenge gått og hatt lyst på bil nå. hadde en før, men den ble solgt i sommer, pga min kjære samboer lovde at han skulle få fikstt sin bil, slik at vi kunne bruke den (jeg hadde bil lån på min, og synes det var greit å bli kvitt det)

men nå har ha ikke fiksett bilen sin og sagt at det blir tidligst til våren ( knurrrrrrrrrrrrr)

han vil at jeg skal kjøre more sin bil som er forsikrte til 25+ (eller 24) og jeg er bare 22år. i tilegg er jeg ganske så sikke rpå at den dødsfellen ikke kommet til å passere Eu godkjenningen i januar. (gir kassen svikter, dåelige bremser, dårlige dekk, eksos problematikk osv)

så her kommer mitt store spørsmål. jeg kommer nå til å kjøpe en bil på egen hånd igjen.

men skal jeg da kjøpe en litt dyr bil (altså der jeg må ta opp lån) og satse på å ha den i noen år?

eller bør jeg kjøpe meg en eldre bil, som er billig og satse på å dumpe den innen 2 år?

hva vil være mest lønnsom i lengden?

hvis noen kan anbefalle en bil er det fin. ser ette en som er god å kjøre med, ligger godt på veien, kan kjøre over fjellet uten å sinke resten av trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha satset på en nyere bil dersom jeg hadde anledning til det.

Først og fremst pga. sikkerheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...