AnonymBruker Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 Jeg eeelsker søte lakriskarameller, og pleide å kjøpe disse rullene, som jeg ikke husker navnet på, for ikke så altfor lenge siden.. Men nå finner jeg dem ikke lenger:( Mente at det var Toffo dem het, men da må de isåfall ha skiftet utseende på rullen og tatt bort den med lakris...? Er det noen som skjønner hva jeg mener og som kan hjelpe??
hufsa! Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 Heia,ja de var jo grisegode.Nei,har ikke sett de på mange år..huhu kjipt.
Sugerøret Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Europris har hatt disse .Er ikke sikker på om de har dem fortsatt
Meaty Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Europris har hatt disse .Er ikke sikker på om de har dem fortsatt Dessverre har de ikke det.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 11. november 2010 #5 Skrevet 11. november 2010 Kanskje Narvesen, mix og bensinstasjoner? Ellers så vil jeg i allefall tro at Sverige selger de:P
Gjest Lebewesen93 Skrevet 11. november 2010 #6 Skrevet 11. november 2010 Forresten, kan de ligne litt på disse?( i smak altså) http://www.goodcandy.no/ds_product_info.php/cPath/40/products_id/143 Jeg husker ikke hvordan de smaker, egentlig så mulig jeg er helt på bærtur, men lakris er det hvertfall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå