Gjest Trine Skrevet 11. november 2010 #1 Skrevet 11. november 2010 (endret) Heisann! jeg er 19 år og liker ikke utseende på puppene mine og har derfor vurdert å redusere brystvortene mine slik at de ser normale ut! Men aner ikke hvilket senter jeg skal gå til? Har dere noe erfaringer, eventuelt tips til hvor jeg kan gjøre dette? Jeg er fra Bergen. Takk. :) Innlegget er endret iht KGs regler. ninuska_, mod Endret 11. november 2010 av ninuska_
Gjest Eurodice Skrevet 11. november 2010 #2 Skrevet 11. november 2010 (endret) Heisann! jeg er 19 år og liker ikke utseende på puppene mine og har derfor vurdert å redusere brystvortene mine slik at de ser normale ut! Men aner ikke hvilket senter jeg skal gå til? Har dere noe erfaringer, eventuelt tips til hvor jeg kan gjøre dette? Jeg er fra Bergen. Takk. :) Innlegget er endret iht KGs regler. ninuska_, mod Uten at jeg skal si noe for sikkert, tror jeg du får problemer med å finne en kirurg som vil skjære i brystvortene dine. Endret 11. november 2010 av ninuska_
Djungelvrål Skrevet 11. november 2010 #3 Skrevet 11. november 2010 Hvordan ser normale brystvorter ut? De er jo like forskjellige på folk som f.eks ører er. Skjønner deg hvis de er innovervendt, overstore eller veldig forskjellige f.eks en stor og en liten.
Gjest Trine Skrevet 11. november 2010 #4 Skrevet 11. november 2010 Mine er STORE, så med normal mener jeg jo slik alle jenters brysvorter (som jeg har sett i alle fall) ser ut. Mamma har små, og alle søstrene mine har små. Er bare mine som er svære, og det liker jeg ikke.. plager meg..
Gjest Lei Skrevet 23. mars 2012 #5 Skrevet 23. mars 2012 Vil ikke anbefale osloplastikkirugi, er blitt ødelagt,Sjarmerende lege men burde ikke leke med andres utseendet, mistet både penger og finner ingen andre kiruger som har kompetanse til å fikse det han har ødelagt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå