Gå til innhold

hoppe over mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har gått på p-piller (mercilon) siden juni i år.Hittil har jeg tatt alle pillene på et brett, både hormonpillene o sukkerpillene. Nå lurer jeg på hvordan det blir hvis jeg hopper over sukkerpillene neste gang, altså fortsetter rett på neste brett fram til neste omgang med sukkerpiller. Vil jeg få spotting? Isåfall, hvor mye er det snakk om? Holder nemlig på med en fyr, og vil gjerne kunne ha sex neste uke også :P (uten mensen såklart).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er individuelt. alt som har med p-piller og gjøre er som regel det. noen vil oppleve masse spotting, andre vil ikke spotte i det hele tatt.

jeg hadde gått på Mercilon i et år da jeg skulle hoppe over mensen. det endte opp med at jeg hadde en slags "mini-mensen" (masse spotting, måtte i perioder bruke tampong) hele måneden, helt fram til jeg fikk ordentlig mensen og var ferdig med den.

men selv om det ikke fungerte så godt for meg, kan det godt fungere for deg. som sagt, det er mange dette fungerer knirkefritt for. jeg synes du bare burde prøve det ut! :-)

Skrevet

Det kommer ann på.. Nå har jeg hoppet over sukkerpillene siden midten av juli.. Og har ikke fått noen mellomblødninger.. Men til tider har jeg fått ganske kraftige menssmerter, og trodd at mensen skulle komme. Men den har nå holdt seg borte enn så lenge :P Men nå har jeg som regel hoppet over sukkerpillene i 5 nåneder i slengen helt siden jeg begynte på p pillene for 9 år siden. Noen ganger får jeg mellombldninger, men merker det blir sjeldnere og sjeldnere. Så noen garanti har du vel aldri. Nå har du jo gådd på dem en stund, og kroppen begynner å bli vant med dem, så fårhåpentligvis skal det vel gå greit å hoppe over rett på nytt brett :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...