Gå til innhold

Jenter, jeg trenger noen svar og råd.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Den siste tiden har det vært veldig trangt økonomisk. Har vært så ille at vi ikke har hatt råd til mat. Dette bekymrer meg veldig, tenker MYE på dette.

I midten av oktober fikk jeg mensen - noe som er riktig tid. Men den 28okt fikk jeg mensen igjen. Da varte den til ca. 4 nov. Og så i dag kom den på nytt igjen. Jeg skjønner ikke hva det kan være. Og syns det er litt skummelt. Har ikke vært hos lege fordi det er veldig lang ventetid. Og jeg håper noen kan svare meg her? Kanskje også opplevd noe av det samme? Jeg har menssmerter om det har noe å si. Er ikke gravid heller.

Kan det være stress?

Endret av ^KinderMaxi^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud stakars deg har du ikke mat?Går du sulten da?Hvorofr bruker du pengene unødvendig?

Skrevet

Herregud stakars deg har du ikke mat?Går du sulten da?Hvorofr bruker du pengene unødvendig?

Hva faen er det for noe å svare da??? Om du bare skal komme med dritt kan du la være å svare!

TS:

Vet dessverre ikke hva det kan være, men om du vet du ikke er gravid, kan det som du sier være stress. Ved stress vet jeg mensen både kan utebli og komme oftere. Bruker du prevensjon?? Om du ikke er 100% sikker på at du ikke er gravid, har jeg villet tatt en graviditetstest. Siden du skriver du har dårlig råd vil jeg anbefale deg å kjøpe dette via internett, da det er billigere.

Håper det ordner seg både angående økonomien og mensen for deg :)

Skrevet

Ja, når man ikke har penger så blir det til at man går uten mat. Rart det der :filer:

Når nav tuller med sykemeldinger og man ikke får pengene tidsnok, hva kan man bruke penger på da som er unødvendig?

Men det var ikke det innlegget her handlet om. Så har du ikke noe vettug svar, da kan du heller la være ;)

Skrevet

TS:

Vet dessverre ikke hva det kan være, men om du vet du ikke er gravid, kan det som du sier være stress. Ved stress vet jeg mensen både kan utebli og komme oftere. Bruker du prevensjon?? Om du ikke er 100% sikker på at du ikke er gravid, har jeg villet tatt en graviditetstest. Siden du skriver du har dårlig råd vil jeg anbefale deg å kjøpe dette via internett, da det er billigere.

Håper det ordner seg både angående økonomien og mensen for deg :)

Jeg vet 100% sikkert at jeg ikke er gravid og jeg går ikke på noe prevensjon nå. Har ikke gjort det siden i sommer og da var det p-sprøyte. Fikk vanlig mensen etter det. Er kun nå det har tullet sånn.

Skrevet

Jeg vet 100% sikkert at jeg ikke er gravid og jeg går ikke på noe prevensjon nå. Har ikke gjort det siden i sommer og da var det p-sprøyte. Fikk vanlig mensen etter det. Er kun nå det har tullet sånn.

Tror nok ikke det er noe farlig. Har selv til tider (før jeg startet med prevensjon) hatt ustabil mensen, og vet om flere av mine venner som har hatt det. Ville sett det litt an, men om det varer lenge blir det nok å dra til legen for å sjekke om alt er som det skal :)

Men som sagt, av egen erfaring og mine venners, er det vanlig.

Skrevet

Hm. Tilbringer du mye tid med venninner, kvinnelige familiemedlemmer eller kollegaer? Min mens flytta seg da jeg tilbrakte mye tid med kjæresten min.

Skrevet

Det er mange ting som kan påvirke mensutrasjonssyklusen. Og det at du går uten mat kan helt klart være grunnen til den varierende mensen du har. Det er helt normalt å miste mensen og å få den igjen på helt unormale tidspunkt når man har et ubalansert kosthold. Det er jo derfor at de som er svært undervektig eller overvektig kan miste mensen helt. Det kan selvfølgelig også skyldes stress, hormonpåvirkning av andre årsaker, og diverse andre grunner. Det kan til og med være psykisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...