Gå til innhold

Teiteste film du har sett og hvorfor?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Teiteste film du har sett og hvorfor?

Legger opp til stooor seriøsitet i denne tråden.....

Jeg husker en idiotisk film som gikk på kino for hundre år siden.

Den het "The flying egg..."

Definitivt det aller verste jeg har sett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

sensommer med Liv Ullmann er noe av det kjedeligste jeg noen gang har vært borte i på filmfronten. At noen har giddet å lage en så kjedelig film forstår jeg ikke :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orlando, fordi den var så pretensiøs at den tippet - og jeg er sikker på at Virginia Woolf gråt sårt fra graven hvis hun så den - lange dvelende nærbilder, en kjønnsløs hoverolleinnehaver som skulle være begge kjønn - og for å toppe det hele, en slags himmelens åpenbaring i form av Jimmy Sommerville som sang "I am coming, I am coming" svevende over den tvekjønnede (nå kvinne) før hun kjekt satte seg på motorsykkelen sin og suste avgårde! Og dette er yndlingsfilmen til mange, mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plan 9 from outer space, er bare den teiteste filmen jeg har sett noensinne.

Den er blitt en favoritt som jeg ser rett som det er. Oppdager stadig nye "kårni"detaljer.

Genial film, som er kåret til verdens dårligste film noen sinne.

plan 9 from outer space

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plan 9 from outer space, er bare den teiteste filmen jeg har sett noensinne.

Den er blitt en favoritt som jeg ser rett som det er. Oppdager stadig nye "kårni"detaljer.

Genial film somer kåret til verdens dårligste film noen sinne.

plan 9 from outer space

den er jo så ille at det gjør fysisk vondt! verre enn verst og smurt sammen av tiloversblevne klipp - sinnssvak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

The Matrix, fordi jeg hater sf! Helt idiotisk med filmer der folk henger i lufta og har flåsete liksomintelligente og superfilosofiske og veeeldig "dype" samtaler. Latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker heller ikke Matrix, forresten.

Har sikkert sett mange dårlige filmer, men kommer bare på den siste. Den sendte dem nemlig på flyet til Hellas i sommer, og den var bare såååå elendig; "Two weeks notice".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hmmm - det var da voldsomt til mobbing av Matrix da..? *Jeg digger Matrix*

Uansett: Har sett maaaaange dårlige filmer.. Klarer ikke å plukke ut den dårligste. Men den siste dårlige filmen jeg har sett var Collinwood eller hva den het (Wolcome to Collinwood eller noe..), regisert av Goerge Clooney. Elendig film... :kvalm::flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

den teiteste filmen jeg har sett må være "Hjelp vi drepte barnevakten" eller noe sånt.. Maange år siden jeg så den altså men kan ikke glemme hvor utrolig trettende den var... og "Candyman", skikkelig teit blodig grøsser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Matrix' date=' fordi jeg hater sf! Helt idiotisk med filmer der folk henger i lufta og har flåsete liksomintelligente og superfilosofiske og veeeldig "dype" samtaler. Latterlig![/quote']

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Attack of the killer tomatoes" er virkelig en film man glatt kan hoppe over... :-?

Ellers er jeg ikke spesielt fan av filmer der en slutt er så totalt intetsigende at man ikke en gang skjønner at det er slutten...

For noen år siden satt jeg og min kjære og så en film på TV. Filmen var kjempebra. Handlet om ei jente som var synsk så vidt jeg husker. Midt i filmen var det bilde av et hus. Kameraet zoomet ut fra huset. Man så trær rundt huset.. og så var filmen slutt!!

Jeg og min kjære ble sittende å glo på skjermen. Han så på text-TV for å finne ut om det var en miniserie, noe det ikke var... Så så vi på hverandre og skjønte absolutt ingenting! Skjønner til dags dato ingenting av den slutten og det irriterer meg siden resten av filmen var bra...

"Ok, fritt for penger, folkens. Må slutte filmen her!" Pang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmara

Matrix er faktisk en av yndlingsfilmene mine..

Elendigste film som jeg har sett hele av: trolig Dum&Dummere evt American Pie 2.

Elendigste film som var så dårlig at jeg ikke klarte å se hele engang: her må nok Titannic, The Next Best Thing og Blair Witch Project slåss om plassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...