Gjest Prukkeluren Skrevet 12. oktober 2003 #1 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg lurer på hvor mye fettsuging av rompe og lår koster??? Og hvordan foregår det? Blir jo jammen litt påvirka etter å ha sett Extreme makeover eller hva det heter på TVNorge.. :oops: Jeg får aldri til å slanke bort rompa og låra. Jeg er utålmodig og vil ha resultater raskt, derfor gidder jeg ikke å springe/gå ute i pøsregnet etter jeg har vært på skolen.... Er det noen som har gjort dette?? Fortell. Jeg er egentlig bare nysgjerrig. har ikke råd til det idag ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. oktober 2003 #2 Del Skrevet 12. oktober 2003 Tror det er kjempedyrt og smertefullt. Ring de ulike klinikkene og spør! (kanskje de tar kg pris) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 12. oktober 2003 #3 Del Skrevet 12. oktober 2003 Kommer an på hvor mye du skal ta.. Litt på magen koster vel ca 15000, og det er sårt en stund etterpå, men ikke så ille vondt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei! Tenkte jeg kunne fortelle deg litt om dette, gjorde dette selv for ca. to mnd siden. Fettsugde ridebukselår, innside lår og innside knær. Hadde overhodet ikke vondt under inngrepet, og har heller ikke hatt vondt etterpå, men det har vært litt ømt hvis jeg har slått borti noe. :o Har gått med en stramtsittende panty som går til under knærne, og skal bruke den i noen uker til, synes ikke dette har vært plagsomt, men ikke spesielt sexy heller Resultatene vises ikke enda, skal på en kontroll etter ca. 3 mnd, for å se om de må rette opp noe, og det kan faktisk gå opptil ett år før det endelige resultat vises :-? , så ikke regn med at det er noen vidunderkur!! Egner seg best på normalvektige kvinner, med spesifikke fettdepoter, som ridebukselår osv, er ikke noen slankekur for overvektige, har overhodet ikke sett noen forskjell på vekta :o men det var jeg jo klar over på forhånd..... Var hos to forskjellige plastiske kirurger på en undersøkelse først, og ba om å få tilsendt brosjyrematriell fra nesten alle som drev med det her i Østlandsomerådet før jeg bestemte meg hvor jeg skulle gjøre det, valgte kirurgen jeg syntes var mest sympatisk jeg...... :oops: Min operasjon kom på 25 000 :o , så det var alle sparepengene mine, og ingen ferie på meg i sommer, men det er jo klart ett valg man tar. Jeg har ikke angret en dag etterpå, dette har jeg planlagt og drømt om i mange år, og tok meg endelig råd til det. Men om jeg har blitt ett bedre menneske, det er jeg vel litt usikker på , men da hadde jeg antakelig brukt pengene på noe annet hvis det hadde vært formålet!!! Det finnes mange fine sider om dette på nettet, og jeg finleste vel nesten samtlige, og kunne på fingerspissene metodene, komplikasjonene, og alt som burde kunnes om dette, så jeg parkerte vel nesten legen med alle spørsmålene mine, men tror det ikke gjør noe å forberede seg litt!! Lykke til, om det blir i år eller ei!! Brumm :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cerruti Skrevet 13. oktober 2003 #5 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei! Hvilken kirurg og klinikk falt valget på ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #6 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hei igjen! Endte opp med Dr.Frøyen på Osloakutten. Var til konsultasjon på Fornebuklinikken også, og det viste seg at Dr.Frøyen var der en dag i uka, så antakelig hadde han operert meg der og..... Jeg sparte 5000 kr. på å ta det på Osloakutten :o Fortalte ikke i går hvordan inngrepet foregikk, her kommer en liten beskrivelse: Møtte opp kl. 11, etter å ha fastet siden midnatt, ble møtt av legen, som tok bilde av rumpa mi (tipper han ikke henger det på veggen ), og han tegnet opp med blå tusj, hvor han skulle suge ut fettet. Ble så møtt av en hyggelig sykepleier, som gav meg beroligende og smertestillende i tablettform, og så var det på med en lekker kittel!! Fikk satt en nål i hånda med drypp, og ble vasket etter alle kunstens regler, før jeg ble dekket til, og de var klare. Fikk da beroligende i armen, og skravlet som en foss, før jeg sovnet....... De lager et lite snitt i huden (lukkes med kun ett sting) hvor de fører inn nåla de suger med. De setter sprøyter med masse lokalbedøvelse i fettet som skal suges, så fører de nåla inn gjennom snittet, nåla er koblet til et sug, og nåla føres frem og tilbake, og lager små "ganger" i fettet. Jeg hadde overhodet ikke vondt under inngrepet, og sovnet jo, så jeg husker ikke mye, men tror de brukte nesten to timer på det. Ble etterpå trillet inn på et hvilerom hvor jeg fikk sove noen timer. De hadde da sydd igjen snittene i huden, hadde totalt 8 stk. Det seiv ut endel bedøvelsesvæske fra disse snittene i disse timene, så jeg fikk på nye bandasjer, før jeg dro på meg pantyen og kunne reise hjem. Pantyen skal brukes dag og natt den første uken, deretter på dagen i syv uker. (brukte den om natten enda ett par uker til jeg, er faktisk god støtte, og behagelig å ha på)Pantyen skal holde vevet sammen,slik at de små "gangene" som har blitt sugd ut, skal gro sammen igjen, og gjøre at man ser smalere/mindre bulkete ut. De sa at det kunne sive litt bedøvelsesvæske fra sårene det første døgnet, men jeg hadde ikke mer, etter at jeg reiste hjem. Var på kontroll etter tre dager, og en ny kontroll etter en uke, da tok de stingene. Har vært kjempefornøyd med behandlingen jeg fikk der, så utrolig hyggelige mennesker, og med oppfølging i dagene etterpå (sykepleier ringte meg dagen etter for å høre hvordan det gikk!!). I prisen du betaler, er det inkludert konsultasjon på forhånd, alle oppfølginger i ettertid, og et evt. korrigerende inngrep hvis det må utføres. Pantyen kjøpte jeg utenom, den kostet 685,- kr. Hører med til historien at når jeg var ferdig og skulle reise hjem, hadde jeg sett for meg at jeg kom til å være i så inmari dårlig form.... Var tørst, så jeg kledde på meg, og ruslet ned på Karl johan, hvor jeg fikk kjøpt meg en brus, stod der og dinglet til jeg ble hentet, var i knallform! Etter inngrepet får man ikke trene løping eller aerobic på 4 uker, jeg startet forsiktig med body-pump etter 2 uker, og det har gått veldig greit, har såvidt begynt på aerobic igjen, for det synes jeg har vært litt ubehagelig frem til nå, men satser på at jeg er tilbake på full trening om en uke eller to. Håper dere har fått svar på noe av det dere lurte på! Hilsen Brumm :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #7 Del Skrevet 4. desember 2003 Siste oppdatering her: Var på 3 mnd kontroll i går, og fikk beskjed om at vi skal fjerne litt mer på ridebukselårene og innside knær. Innside lår så bra ut. Så da er det ny omgang om 3 mnd igjen, og 8 nye uker med panty Håper på en KALD mai måned!! Måtte gå enda tre mnd, for at arrvevet etter forrige gang skulle bli litt mer normalt, for å få best mulig resultat. Altså, ingen kjapp vei til slankere ben..... (men en bekjent kommenterte at jeg hadde fått meg "blikkfangerrumpe!") Klem Brumm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 4. desember 2003 #8 Del Skrevet 4. desember 2003 åtte uker med panty?,døgnet rundt?? stemmer det at hvis man har tatt fettsuging,så legger man ikke på seg igjen (på de stedene)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #9 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei! Døgnet rundt er kun første uken, de siste 7 ukene er det kun den tiden du er våken du trenger ha den på. Men faktisk behagelig å sove i, så jeg brukte den lenger om natten første gangen. Brukte den lenger enn 8 uker også, når jeg trente var det mest behagelig med den på. Fettet kommer ikke tilbake der du har fjernet det, men legger du på deg, kan det komme andre steder. Du får forresten ikke MER fett, antallet fettceller er konstant, men det er størrelsen på de som forandrer seg når man går opp og ned i vekt. Derfor kan jeg godt få ridebukselår igjen hvis jeg legger på meg, men de vil jo ikke da bli så store som de var før... Brumm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2011 #10 Del Skrevet 22. februar 2011 Interessant lesning:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå