Gå til innhold

iPad!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var det noen som kjøpte iPad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde. Men jeg har brukt en på jobben i 6 mnd, så kjenner den godt i utgangspunktet.

Gjest idakaroline
Skrevet

Er det lurest og kjøpe bare wifi eller er det lurt og kjøpe med 3G også?

Skrevet

Det kommer helt an på hvor du skal bruke den. Er det stort sett innendørs på sentrale offentlige steder har de jo ofte tilgang til trådløse nett, og man er da ikke så avhengig av 3g muligheten. Skal man derimot farte litt mer rundt, og vil at den skal virke "overalt" bør man gå for 3g.

Nå skal jeg ikke kjøpe iPad, men jeg hadde garantert valgt med 3g om jeg skulle.

Skrevet

Jeg tenker at man i alle fall ikke har noe å tape på å vente. Den blir i alle fall ikke dyrere i mellomtiden. :)

Skrevet

Jeg har også kjempelyst på en iPad, men om jeg trenger den, det er en helt annen sak. Hadde jeg kjøpt en, er jeg ikke i tvil om at den ville ha blitt brukt, men jeg kommer neppe til å gå til anskaffelse av en. Jeg synes den er litt for dyr.

Jeg lånte en ipad en langhelg for å teste den ut. Jeg brukte den hele tiden (det gjør jeg akkurat nå også). Det kommer garantert andre modeller fra flere produsenter til en bedre pris og i andre tilfeller hadde jeg nok ventet. Men, jeg har hatt lyst på en god brett pc lenge før iPad ble lansert så denne gangen var jeg tidlig ute.

Jeg kjøpte med 3G. Har ikke noe eget kort enda, men som allerede skrevet i ett innlegg så vil dette passe fint på hytta.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Fikk prøve en ipad gjennom sommeren av tanten min. Genialt, genialt, genialt! ... Om man har brukt for det, for å si det slik. Reiser man mye er det godt å ha, kan jeg tenke meg.

Pappa som er såpass business orientert hadde sikkert fått god bruk for den =) Men jeg som allerede har to laptoper å bruke til skole/fritid blir det bare sløs.

Skrevet

Jeg ville kjøpt med 3G, da har man jo mulighet til å bruke internett og mail på steder det ikke er trådløst nett tilgjengelig også (f.eks. på hytta, toget, bussen osv).

Skrevet

Jeg kjøpte med WiFi, men kun fordi jeg planlegger å kjøpe den neste versjonen når den kommer etter jul. Og der hvor jeg kommer til å bruke den mest, er det tilgang på wifi, så det holder for meg. samt at surfing ikke er mitt primærbruk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte med WiFi, men kun fordi jeg planlegger å kjøpe den neste versjonen når den kommer etter jul. Og der hvor jeg kommer til å bruke den mest, er det tilgang på wifi, så det holder for meg. samt at surfing ikke er mitt primærbruk.

Den neste versjonen, mener du iPad 2 da? Hva gjør du med den gamle isåfall?

Skrevet

Jeg har fortsatt lyst på en iPad, men jeg klarer fortsatt ikke å se hva jeg skal bruke den til.

Du har lyst på den forde den er nyttig eller forde du vil være "kul og hipp" forde den har en eple logo?Siden du ikke vet hva du skal bruke den til faller du sikkert under siste.

Gjest idakaroline
Skrevet

Du har lyst på den forde den er nyttig eller forde du vil være "kul og hipp" forde den har en eple logo?Siden du ikke vet hva du skal bruke den til faller du sikkert under siste.

Ærlig talt, hvis du virkelig tror at jeg bare er ute etter eplemerket, tar du feil. Jeg har både en Mac og en iPhone som jeg er strålende fornøyd med og som jeg har valgt ut fra kvalitet, ikke merket sin del!

Grunnen til at jeg i det hele tatt startet denne tråden var fordi at jeg var nysgjerrig på hva folk brukte iPaden sin til og fordi at jeg selv har lyst på en, men er usikker på hva jeg faktisk skal med en når jeg har både en Mac og en iPhone fra før av.

Jeg har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hva JEG skal med en iPad, så jeg lar nok tanken på det å skaffe meg en ligge en stund til.

Skrevet

Jeg bruker den som sofa- og sengebrowser. Leser epost med den også. Går litt utover boklesingen. Ellers som oppskriftsbok på kjøkkenet og som fjernkontroll til musikkanlegget - lagret musikk og spotify. Skal få lagt inn fotosamlingen på en server hjemme etterhvert og da skal jeg bruke den som en fremviser.

Spiller så og si ikke i det hele tatt og har en svart silikonbeskytter bak, så logoen har jeg ikke sett siden jeg pakket ut nettbrettet.

Med tid og stunder skal jeg nok kjøpe flere. Kanskje en som blir montert fast på kjøkkenet. Ikke nødvendigvis fra Apple.

Skrevet

Ærlig talt, hvis du virkelig tror at jeg bare er ute etter eplemerket, tar du feil. Jeg har både en Mac og en iPhone som jeg er strålende fornøyd med og som jeg har valgt ut fra kvalitet, ikke merket sin del!

Grunnen til at jeg i det hele tatt startet denne tråden var fordi at jeg var nysgjerrig på hva folk brukte iPaden sin til og fordi at jeg selv har lyst på en, men er usikker på hva jeg faktisk skal med en når jeg har både en Mac og en iPhone fra før av.

Jeg har fortsatt ikke klart å bestemme meg for hva JEG skal med en iPad, så jeg lar nok tanken på det å skaffe meg en ligge en stund til.

Høres jo slikt ut siden du vil ha den,men vet ikke hva du skal bruke den til. Ærlig talt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...