Gå til innhold

Hotell i begynnelsen av januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp :)

Jeg skal studere i utlandet et år, og reiser i begynnelsen av januar..

I den forbindelse vil jeg gjerne ta med meg kjæresten min på en koselig hotellovernatting et par dager før jeg drar...

Jeg vil at det skal være et litt fint rom, gjerne et deluxe rom eller en suite, siden jeg antar at vi kommer til å bruke mye tid på rommet... ;-)

Vi bor i Oslo, men jeg har sagt opp leiligheten min fordi jeg reiser, og foreldrene mine bor i Østfold (skal feire jul der)

Så et hotell enten i Oslo-området eller et eller annet sted i Østfold er å foretrekke, da vi ikke har tid til å dra så langt tror jeg..

Noen som har noen anbefalinger?

-ecathari-

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.booking.com/hotel/no/clarion-collection-folketeateret.no.html?aid=311099;label=clarion-collection-folketeateret-o1ohkE8_sUytyaMORVkOQAS4223499013;ws=&gclid=CObdldGdrKUCFQM53godnmXhYg

Vi var akkurat på hotelovernatting i Oslo i forbindelse med Buddy Holly forestillingen og vi bodde da på Hotel Folketeateret. Nesten helt nytt hotel.Har bodd flere ganger i Oslo på hotel og dette blir nok mitt favoritthotell i oslo :)

Skrevet

http://www.booking.com/hotel/no/clarion-collection-folketeateret.no.html?aid=311099;label=clarion-collection-folketeateret-o1ohkE8_sUytyaMORVkOQAS4223499013;ws=&gclid=CObdldGdrKUCFQM53godnmXhYg

Vi var akkurat på hotelovernatting i Oslo i forbindelse med Buddy Holly forestillingen og vi bodde da på Hotel Folketeateret. Nesten helt nytt hotel.Har bodd flere ganger i Oslo på hotel og dette blir nok mitt favoritthotell i oslo :)

Jeg er faktisk helt enig!! Rommene er skikkelig fine der!! Også er både frokost og kveldsmat inkl. i prisen.

Skrevet

Hva med Drammen? Comfort Hotel Union Brygge er utrolig stilig og ligger i det nyutviklede området Union Brygge, rett ved bl.a. Union Scene og flere gode spisesteder i gangavstand, Elvebredden kan anbefales. Vil dere ut på byen en tur er det 10 minutters gange til Kings Arms i Tollbugata (om dere liker brune puber) eller over Ypsilon til Brangernes torg der dere finner de mer trendy utestedene Z og Pigen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...