Gjest Lebewesen93 Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Jeg trenger tips til middager ! Siden det er jeg som står for matlagingen hjemme, er det lett for at det blir litt ensformig. Pizza, ris, pasta, kjøttkaker, salat, pita, kjøttkaker, kylling og pannekaker.. For meg er det jo greit, men jeg går ut i fra at mamma egentlig vil ha noe mer.. " ordentlig" dessuten har jeg lyst til å vende meg til å lage kjøttretter. Jeg blir nesten dårlig av det bitte lille blod lignende greiene i kotelettene så jeg trenger litt erfaring. Tenker på lever, fisk, kalkun og slikt. Selv spiser jeg ikke kjøtt, så det er litt vanskig å smake seg fram med krydder og slikt, men jeg kan i det minste prøve å lære meg å steke det ordentlig. Finnes det noen knep ? Har du forslag til leverretter ? Eller kalkun..hva som helst i grunn! Men jeg trenger noen tips til steking og "det lille ekstra", om jeg kan kalle det, det. Jeg vil ikke bare steke kalkunen å dett var dett, det må finnes "hemmeligheter" tips og triks. Så, om du vet om retter jeg kan lage, pluss DIN lille hemmelighet som gjør akkurat DIN middag spesiell, kan du gjerne fortelle meg ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå