Gjest tasha Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Hei Nå er jeg neimen ikke sikker på om det er normalt eller ikke. flaut når det er min egen kropp i 24 år, og jeg ikke vet engang. men håper noen kan svare meg. jeg har ikke lagt merke til dette tidligere, merket det for 2-3 år siden tidligst. når jeg står i dusjen å skal vaske meg nedentil, så liker jeg å "vaske" oppi der med en finger å. problemet er bare at jeg så ofte kjenner en skikkelig hardt kul som jeg liksom kan kjenne litt rundt (nå har jeg ikke så lange fingre så kjenner ikke resten men), noen ganger er den så "nærme" å jeg kjenner den godt, andre ganger kjenner jeg den ikke i det hele tatt, som f eks etter sex (da har den vel blitt dytti oppover da:S). jeg finner ikke noe "rytme" mellom full magesekk, eller mensperiode... må nevnes at jeg ikke har peil på hva som finnes oppi der, men hva er dette for noe?? kjæresten min mener "den skal være der" men hvorfor har jeg ikke kjent den før?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Det er nok livmortappen du kjenner.
Lady Stardust Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Det er nok livmortappen du kjenner. Second this one. Jeg har det jeg og, så du er nok helt normal
QueenPenelope Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Hva livmorhalsen er? Det er inngangen til livmoren din Her ser du en illustrasjon: http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/livmorhalskreft.php
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå