Gå til innhold

Jeg har så vooondt! :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk symptomene for noen dager siden, begynte med kløe og svie, først ved klitoris så ved større områder. etter et par dager kom det en pitteliten blemme på en av de indre kjønnsleppene og et par dager etter var det fullt av blemmer der nede :(

Det gjør helt j***lig vondt, jeg klarer ikke gå, sitte eller ligge, får ikke sove om natten. Og jeg er på dag 3 med blemmer nå og det blir bare flere og flere :( herregud, ligger og griner hele tiden omtrent, den psykiske knekken er jo minst like ille som de fysiske symptomene.. Er det NOEN her som kan fortelle meg når jeg kan forvente meg at dette blir litt bedre? Jeg holder snart ikke ut mer, hver dag er verre enn den forrige :grine:

Har en kjæreste også, han tar det heldigvis helt fint og sier det ikke er noe jeg skal tenke på med tanke på ham. Jeg må ha blitt smittet før vi ble sammen, da vi har vært sammen i 7 måneder og ingen av oss har hatt noen andre. Han har heller aldri hatt noe herpes før, og viser ingen symptomer.

Det verste er at jeg ikke kan dra til lege, da jeg er i utlandet og ikke har reiseforsikring. Aner ikke hvor mye det koster å gå til lege her, men det er jammen ikke billig. Er det noen som vet om noe jeg kan gjøre for å lindre plagene? Noen reseptfrie salver jeg kan kjøpe eller noe? Vurderer å gå til anskaffelse av sovepiller for å sove om natten, vet de selger det reseptfritt her.. for dette er bare verste jeg har opplevd..

Håper noen der ute kan komme med noen tips eller erfaringer eller hva det måtte være, jeg setter pris på alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dra på apoteket og hør om dem har noe reseptfritt for viruset? eller få kjæresten din til å gjøre det om du ikke klarer å komme deg dit selv :/ Så fortere du begynner med behandling for det jo fortere går det bort ;s

Skrevet

gå til lege og få en resept på zovirax i pilleform! Det hjelper veldig fort, men bare hvis du gjør det tidlig. Å vente er ingen vits, jo større sårene, jo mer tid til kommer til å bruker for å bli bedre.. :(

Skrevet

ops, du er i utlandet, ja. Vel, Zovirax er reseptfri i noen land, ihvertfall i salve-form. Løp og kjøp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...