Gå til innhold

Fantaserer om slikking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så fantaserer jeg veldig om å slikke ei dame. Har ikke hatt sex men håper på at det kan forandre seg i ikke alt for fjern fremtid. (Spørsmål under den store teksten viss du ikke har lyst å lese)

Blir utrolig kåt på å tenke på å legge ei dame ned i ei seng, kysse mens vi får av hverandre klærne. Kjæle med magen og armene mens jeg kysser lenger og lenger nedover. Først til nakken, så nedover mot brystene (kanskje bite litt mykt i brystvortene), føre hendene mine nedover lårene. Fortsette å kysse nedover mot magen, så kommer jeg til den deilige musa.

Kysser på innsiden av det ene låret mens jeg nærmer meg musa, teaser litt og slikker mykt en gang på de ytre leppene. Kjenner hun bare blir kåtere og kåtere. Går så over til det andre låret og kysser innover til musa igjen. Så begynner jeg å slikke de ytre leppene mykt mens jeg stryker innsiden av lårene forsiktig, går forsiktig over til klitoris og stryker tunga mykt over den.

Hun er bare totalt i sin egen verden mens jeg sprer leppene og slikker mykt rundt i sirkler, så litt opp og ned. Suger litt på klitoris mens jeg slikker forsiktig på den, hører hun stønne så deilig. Starter å stryke leppene med fingrene, tar forsiktig en finger inn i musa. Tar rolig å fingrer mens jeg fortsetter å slikke. Kjenner at hun blir mer og mer kåt til hun kommer.

MEN DET JEG LURER PÅ ER :P :

Har hørt at det smaker veldig forskjellig fra person til person og kan være forskjell fra dag til dag i tillegg men er det noen generell smak? Søt, sur, beisk?

Har hørt det finnes glidemiddel med smak, vil dette gjøre at du ikke kjenner smaken av musa?

Er slikking noe jenter generelt liker? (Forskjell fra person til person regner jeg med men virker som alle gutter liker blowjobs så tenkte kanskje det er noenlunde likt for damer)

Går det an å gjøre STORE tabber når du slikker ei dame viss du tar det rolig og forsiktig? Vil ikke ødelegge "moode" helt med å gjøre noe feil.

Er det vanskelig å få ei dame til å komme med slikking? Regner med erfaring hjelper på men er jo ikke akkurat som om en ting funker på alle damer.

Blir veldig glad for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jentehumor

Varierer på mye av det du spør om, men jeg kan svare på at jenter liker å bli slikket og fingret der nede, men forsiktig ikke forsiktig, det er også forskjellig, smak er også forskjellig som med sæd, :)

Det man gjør da er å spørre jenta, fordi vi er mer forskjellige der enn det gutter er tror jeg. Vell, dere sier sjeldent hva dere vil ha, bare sug meg liksom :P

Noen vil at du suger på klitten andre vil at du skal bruke fingrene samtidig, noen vil at du skal gjøre det forsiktig, og også her varierer det når jenta får orgasme. Noen har mer vanskeligheter med å komme enn andre, men bruk tid, spør henne hvordan hun liker det når hun selv onanerer osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...