Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

God ettermiddag. :kaffekopp:

Blir litt overtid denne uka, jobber litt ekstra i morgen og på fredag. Kanskje også neste uke, får se hva som trengs.

I kveld er det avslapping, da. Fortsatt syk, hoster så det høres ut som jeg har tæring, men tror jeg er på bedringens vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Uff, sånn hoste er fryktelig slitsomt! Det er da ikke så lenge siden du hadde bronkitt eller noe sånn, eller husker jeg feil nå? Uansett, god bedring :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle. :klem:

En kvelds :kaffekopp: til de som stikker innom.

Jobbet overtid i dag, og skal gjøre det samme på fredag. Finanssjefen kom inn og sa (igjen) at det ekstra arbeidet jeg gjør disse ukene "is being noticed". Det føles veldig godt, for det er jammen meg travelt for tiden. Men det er slike ting som gjør at det er gøy likevel. At man blir sett for det man gjør.

Samboer og jeg satte oss ned nå for å se en Harry Potter-dokumentar, men den var så elendig at vi skrudde av etter en halvtime, og nå forsøker jeg å glemme den via en øl. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, noen dager siden jeg oppdaterte her. Det har vært en travel uke, mye jobb. Det var lønningspils i går, men jeg satt overtid i stedet, og reiste rett hjem. Tror jeg var mer sliten enn jeg trodde, for selv om jeg var i seng rundt elleve i går og sov til halv ni, så måtte jeg bare gå og legge meg igjen. Sov til tolv før jeg våknet uthvilt!

Ingen spesielle planer i helga, S-mannen har fri, så vi skal kose oss litt sammen.

En riktig god helg til alle som stikker innom. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan. :goodbye:

Huff, jeg er treg med å oppdatere for tiden. Overtid på jobb denne uka også, men det gir jo mer kroner i kasse og stjerner i boka hos sjefene, så jeg klager ikke. ;)

Lillepus er aldeles spinnvill - og utrolig søt. På en måte så ser jeg jo at han har vokst siden vi fikk ham, men samtidig er han fortsatt så liten! Også leker han og voksnefrøkna sammen hver dag nå, det er akkurat hva vi håpet på. De er så søte! Spesielt i dag, når begge to kom i samlet tropp og møtte meg i døra med halen til værs når jeg kom hjem fra jobb. :rodmer:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så godt at lille og storepus har funnet hverandre og har selskap i hverandre :). Herlig å bli møtt i døra av glade kjæledyr :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun furtet i en ukes tid før hun langsomt tinet opp. Lillepus gjorde alt riktig også, med forsiktige fremstøt og rolig tilbaketrekning uten noe om og men når hun ga beskjed om at han var for nær. Det gjorde at hun gradvis ble tryggere på ham, og selv om hun fortsatt har sine grenser så raser de frem og tilbake her, jakter på hverandre, løper etter hverandre, har fektekamper - så herlig å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld dere ;)

I dag hadde jeg årets første alvorlige vårfølelse. Sola skinte, snøen som falt i helga var smelta vekk og gradestokken krøyp opp til 8 grader på det varmeste! Nå sitter jeg her da, med en liten gløtt på vinduet, uten å fryse. Hører folk gå forbi ute og jeg ser for meg det er rosa solnedgang.

Gleder meg sånn til sommer'n, til lange kvelder på terrassen med svale briser og noe godt i glasset, lette klær, herlige sommerlige dufter, ferie og mer kjærestetid :rodmer: Selv om jeg sliter med bacheloroppgaven i disse dager, er livet herlig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Her har det vært 13 grader i skyggen, og jeg har drukket årets første utepils i sola. :sol::ol:

:rodmer: Pusekatter er så søte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre, Sushi. Jeg fikk også vårfornemmelse i helga, selv om det nettopp hadde snødd. Var noe med den vårsola. :rodmer:

Og bacheloroppgave - ah, minner! Kose deg masse! Hva studerer du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig, The Kitten ;)

Tabris: ja den sola er magisk! :) Studerer sykepleie. Har alltid grudd meg til bacheloroppgaven, men det er overraskende deilig å være i gang. Et steg nærmere målet for hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Noterer meg at du har blitt til et tre. Jaja. Det var et pent tre, da :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig, The Kitten ;)

Tabris: ja den sola er magisk! :) Studerer sykepleie. Har alltid grudd meg til bacheloroppgaven, men det er overraskende deilig å være i gang. Et steg nærmere målet for hver dag :)

Hva skriver du om? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at pusene har funnet sammen da. :rodmer: Jeg syns det er så herlig så se på mine når de leker sammen inne, raser opp og ned trappen, gjemmer seg, litt fekting og regelrett liksom slåsskamp. :) Voffsefrøken vil også gjerne delta i leken men da blir det brått slutt, go figure. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...