Tabris Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #1721 Del Skrevet 27. januar 2012 Takker, begge. Bare to dager igjen nå! Skal møte min venninne litt senere enn planlagt, så blir hjemme og slapper av litt frem til klokken seks, så er det ut og ta en øl. Eventuelt et glass vin. Håper alle har en herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. januar 2012 #1722 Del Skrevet 27. januar 2012 God helg Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #1723 Del Skrevet 28. januar 2012 Vi får hente lille Talos i ettermiddag! :hoppe: Og god helg, Wolfmoon, og alle dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. januar 2012 #1724 Del Skrevet 28. januar 2012 Lille pus, og så fantatsisk flott navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #1725 Del Skrevet 28. januar 2012 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #1726 Del Skrevet 28. januar 2012 Og der var pusegutt endelig hjemme! Som ventet var ikke den voksne katten videre imponert, og hun ligger nå og furter under sofaen og nekter å komme frem. Det er ikke så lett å ta gode bilder av kattunger, spesielt ikke når de er splitter ny og ikke helt varm i trøya enda, men her er et bilde av lille Talos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. januar 2012 #1727 Del Skrevet 28. januar 2012 Næh, så utrolig søt den er. Nå fikk jeg lyst på pus også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #1728 Del Skrevet 28. januar 2012 Tusen takk! Ja, de er jo så herlige. Nå ligger han i senga og sover med S-mannen (samboer skal på jobb senere i kveld). Så da er han nok herlig våken og leken senere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 28. januar 2012 #1729 Del Skrevet 28. januar 2012 Så fin en liten puselusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. januar 2012 #1730 Del Skrevet 29. januar 2012 Så søt, Talos var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. januar 2012 #1731 Del Skrevet 30. januar 2012 Aaaaaw så utrolig søt liten Talos gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. januar 2012 #1732 Del Skrevet 30. januar 2012 *smelt* Hvordan er Tabris-verdenen ellers? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. januar 2012 #1733 Del Skrevet 30. januar 2012 Kjempesøt liten pus Tenker det var stas å få han hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1734 Del Skrevet 30. januar 2012 Tusen takk, alle. Ellers er Tabris-verden ganske så god, jeg fikk lønnsøkning i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. januar 2012 #1735 Del Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer! Så herlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. januar 2012 #1736 Del Skrevet 30. januar 2012 Gratulerer med lønnsøkningen Hvordan går det med lille pus i nytt hjem? Blitt husvarm enda? Og ikke minst, hvordan har gamle pus det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1737 Del Skrevet 30. januar 2012 Tusen takk, begge. Wolfmoon: Har er blitt svært så husvarm, ja. Tok bare noen timer, det. Han løper rundt her som en liten ulldott og leker. Når han ligger i fanget og titter opp på meg med de troskyldige øynene sine så smelter jeg helt. Gamlepus er ikke fornøyd i det hele tatt. De to første dagene lå hun og storfurtet under sofaen eller inne i klesskapet. Ikke ville hun ha kos eller oppmerksomhet heller. Men i går kveld og i dag har hun blitt litt mer sosial. Hun er litt mer mottakelig for kos, men fortsatt litt avvisende. Hun kommer også inn i stuen med oss av og til nå, leker litt og klorer demonstrativt på klorestolpen, men hun har ikke våget å nærme seg Talos noe mer enda. Men vi ser jo at det kommer seg, så vi bare gir henne tid. Jeg var innom dyrlegen i dag og handlet kattungefôr, ormekur og børste (han er langhåret, så er bare å venne ham til børsten først som sist), samt fikk bestilt tid til vaksine og generell helsesjekk på onsdag. Himmel, han er så bitteliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 31. januar 2012 #1738 Del Skrevet 31. januar 2012 Grattis med lønnsøkning! høres ut som herlige dager med lillepusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 31. januar 2012 #1739 Del Skrevet 31. januar 2012 Du må være veldig opptatt av for du glemmer jo din. Så da kan du få en av meg. Gratulerer så masse med lønnsøkning, det er velfortjent slik du har stått på. Gamlepusen er sikkert bare snurt for at det kommer en nykomling i hjemmet. Katter kan jo være veldig stolte. I dag hadde jeg gruppefremføring, uten å ha øvd på presentasjonen min. Det gikk bra da, jeg fikk skryt for å ha snakket uten notater. Jeg fikk også skryt for å ha stilt et bra spørsmål til en annen gruppe. De hadde om noen som kalles "punk á chien" "punkere med hunder." Kort fortalt er det noen som har meldt seg ut av samfunnet fordi de ikke liker å følge regler, og så har de hunder. Han ene "punk á chien" sa "je suis communist á la bas." Hvorfor si man i bunn og grunn er kommunist når man vil melde seg ut av samfunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #1740 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Takker mocci og Kitten. Det har vært dårlig med kaffe fra min side i det siste, ja, dårlig vertinne, her. Her *gjøre opp for-kaffe* --> :kaffekopp: Og herlig med masse skryt, Kitten, velfortjent! Studering er gøy når det er slik. I morgen kommer han nye som jeg skal lære opp, så skal vi også ha to dager med workshop som jeg skal være med og lede, samt avdelingsmøte i morgen, og... dagene fyker avgårde på jobb, det er supertravelt og litt mye armer og bein innimellom - men himmel, som jeg koser meg! :smillbla: I morgen er det avgårde til dyrlegen for vaksine og helsesjekk av lille Talos, og i dag fikk jeg lønn. Dagene er gode for tiden. :happy: Endret 31. januar 2012 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå