mocci Skrevet 18. januar 2012 #1701 Del Skrevet 18. januar 2012 Grattis så masse med liten pusegutt! Det blir nok stas med en liten krabat i heimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. januar 2012 #1702 Del Skrevet 18. januar 2012 Om du vil ha. I går kveld fikk jeg bekreftelse på at venninnen min fra USA, skal til Bordeaux neste uke. Så da skal jeg møte henne der. Tror du jeg får fri fra universitetet en dag, om jeg spør pent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #1703 Del Skrevet 18. januar 2012 Tusen takk, Purple og mocci (kjekt å se deg igjen!). Ja, vi gleder oss masse, bare 1 liten uke og fire bittesmå dager igjen nå! Takker for kaffe, Kitten. Kjekt med venninnebesøk! Er alle dager obligatoriske på universitetet? Burde da kunne få fri en dag! I dag har vi vært hos dyrlegen med voksenpus. Hun har hatt hengebuk en stund, og vi har lurt på om det har vært en hormonforstyrrelse eller noe annet. Hun er i god form, men vi ville jo sjekke det. Diagnose: Pus er tykk. Hun skal ned 1 til 1,5 kilo, så nå blir det Grethe Roede for småpuser! Hun skal over på slankemat, i en nøye tilmålt mengde, samt veiing hver 14. dag. Bra det ikke var noe alvorlig, da, selv om overvekt selvsagt kan få alvorlige konsekvenser over tid. Vi fikk også pakke fra svigermor - hun hadde brodert et nydelig bilde til meg av Vinnie, hunden jeg hadde! Det er en ny teknikk hvor du mater et fotografi gjennom et dataprogram, og får en broderioppskrift på det. Det ser utrolig bra ut, og jeg ble faktisk så rørt at jeg begynte å gråte. Vinnien min! For en fantastisk gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. januar 2012 #1704 Del Skrevet 18. januar 2012 Tusen takk, Purple og mocci (kjekt å se deg igjen!). Ja, vi gleder oss masse, bare 1 liten uke og fire bittesmå dager igjen nå! Takker for kaffe, Kitten. Kjekt med venninnebesøk! Er alle dager obligatoriske på universitetet? Burde da kunne få fri en dag! I dag har vi vært hos dyrlegen med voksenpus. Hun har hatt hengebuk en stund, og vi har lurt på om det har vært en hormonforstyrrelse eller noe annet. Hun er i god form, men vi ville jo sjekke det. Diagnose: Pus er tykk. Hun skal ned 1 til 1,5 kilo, så nå blir det Grethe Roede for småpuser! Hun skal over på slankemat, i en nøye tilmålt mengde, samt veiing hver 14. dag. Bra det ikke var noe alvorlig, da, selv om overvekt selvsagt kan få alvorlige konsekvenser over tid. Vi fikk også pakke fra svigermor - hun hadde brodert et nydelig bilde til meg av Vinnie, hunden jeg hadde! Det er en ny teknikk hvor du mater et fotografi gjennom et dataprogram, og får en broderioppskrift på det. Det ser utrolig bra ut, og jeg ble faktisk så rørt at jeg begynte å gråte. Vinnien min! For en fantastisk gave! Ja, på det kurset jeg tar, er absolutt all undervisning obligatorisk, men de er ikke firkantet på det. Jeg forklarte situasjonen, og spurte pent, så da ordnet det seg uten problemer. En annen i klassen min, fikk avslag da hun søkte, men hun gikk frem på feil måte. Hun ville egentlig på et ball hun deltar på hvert år. Så hun kjøpte billetter til ballet og flybilletter, før hun søkte om fri. Klart det er kjipt for henne, men hun burde ikke bestilt billetter før hun hadde avklart noe. I tillegg synes jeg det er forskjell på å dra på et ball man er på hvert år, og på å treffe noen som man ikke har sett på 11 år. Så bra det ikke var noe verre som feilet pusen. Og for en snill svigermor du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. januar 2012 #1705 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg har også en stk pus med hengebuk. Jeg har aldri tenkt noe annet enn at han er feit. Hørtes ut som et veldig fint broderi av Vinnie, kjempesnill svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #1706 Del Skrevet 19. januar 2012 Kitten: Så bra at du fikk ordnet fri! mocci: Ja, her blir det slankekur, stakkar. Men ser ut som om det går bra. I dag klarte jeg å kjøre meg vill. Skulle en tur til Hinna fra jobb og tok feil avkjørsel fra motorveien, og den eneste avkjørselen hvor jeg ikke vet hvor jeg er eller hvor jeg kommer meg derifra. Det hjelper heller ikke at jeg var den eneste som faktisk kjørte korrekt i den DIGRE rundkjøringen på Jåttå. Huff und huff, kom hjem en time senere enn vanlig, men nå kan jeg slappe av - og S-mannen kokkelerer burger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. januar 2012 #1707 Del Skrevet 20. januar 2012 Kjørte du deg bort?! Godt du fant frem igjen da, selv om det ble litt senere enn tenkt. Ha en riktig god helg, Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. januar 2012 #1708 Del Skrevet 23. januar 2012 Ehm ja, kjenner til at det er lett å kjøre seg vill på Forus. For å si det slik, det er noen avkjørsler fra motorveien som jeg rett og slett ikke tør prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. januar 2012 #1709 Del Skrevet 23. januar 2012 Håper du har hatt en fin helg, Tabris Og ikke lenge før lille pusen kommer i hus heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #1710 Del Skrevet 23. januar 2012 mocci: Hold deg borte fra Forus Vest! Purple: Ja, bare seks små dager igjen nå til lillepus kommer i hus! Det var en ulykke på motorveien i dag, så det tok meg over to timer å komme hjem. Slitsomt! Det er også kaos på jobb for tiden - to sykemeldte som antagelig ikke kommer tilbake, èn sykemeldt pga hjernehinnebetennelse, to som slutter nå i januar, en ny som ikke begynner før februar, en ny som først i dag (etter å ha jobbet i to uker) fikk tilgang til datasystemet, datasystemet har vært ufattelig tregt i en uke nå, og det er MASSE som skal gjøres. Aner ikke hvordan jeg skal få tid til alt som må gjøres! Det er ikke bare å sitte overtid heller, fordi når systemet ikke virker, så får man ikke gjort det man skal likevel. Oppi dette skal jeg gjøre 140% jobb, følge opp en stor oppdatering som må gjøres nå i januar, og ta over opplæring av han nye som begynner på mandag - og min nærmeste sjef har siste jobbedag på fredag denne uka. Så får se hvordan denne og neste uke blir på jobb. Føler meg litt for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. januar 2012 #1711 Del Skrevet 23. januar 2012 Herlighet, det var ikke småtteri! Skjønner godt at du føler deg stresset og presset på jobb. Håper det blir orden på sakene fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. januar 2012 #1712 Del Skrevet 24. januar 2012 og å kose seg med etter jobb i dag. Tenker du trenger litt avkopling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #1713 Del Skrevet 24. januar 2012 Tusen takk, Purple! I dag fikk jeg VPN-tilgang som gjør at jeg kan få tilgang til deler av datasystemet utenom det interne nettverket, og da går det mye raskere. I tillegg fikk jeg vite at jeg slipper å være med på fellesmøtet på torsdag som skal vare nesten hele dagen, så da begynner jeg å se lys i enden av tunnellen, og kan få noe gjort resten av uka. Må få unna litt husarbeid i dag, men ellers er det avslapping - og fem dager igjen til vi henter pusegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. januar 2012 #1714 Del Skrevet 25. januar 2012 Det er vel bra at dagene blir kortet ned mest mulig til dere får hentet pusegutt. Vil du vite hva jeg har lært i dag? I Spania har de et uttykk som heter "Å ta en svensk en." Det betyr å ignorere/overse en situasjon hvor man burde gripe inn. Så har de akkurat det samme uttrykket i Sverige, men der heter det "å ta en norsk en." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #1715 Del Skrevet 25. januar 2012 Fantastisk, siden vi har et uttrykk på norsk som heter "å ta en spansk en". Overtid i dag. Supertravelt på jobb. Supertravelt på jobb de neste ukene også. Fire dager til pus! Det summerer dagen ganske bra, tror jeg. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. januar 2012 #1716 Del Skrevet 25. januar 2012 Travle dager høres veldig kjent ut! Skjønner du gleder deg til å få lillepusen i hus nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 26. januar 2012 #1717 Del Skrevet 26. januar 2012 Åh, nå er det ikke lenge til lillepusen er i hus. kan tenke meg at du gleder deg masse. Samboeren min ble vekket i går av en malende katt som hvilte på ryggen hans i senga. Han aner ikke hvor lenge pus har sovet på ryggen hans. Døren til soverommet må ha gått opp og så har pus listet seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #1718 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Så koselig. Puser er så herlige. Vi har bestemt oss for navn også. Talos skal lillepus hete. Det er fra gresk mytologi, men er også en guddom fra vår favoritt spillserie, så der fikk vi mange ulike referanser inn i navnet. I dag fikk jeg gjort en god del på jobb, så nå ligger jeg litt bedre an, og er ikke så stresset. Det føles godt. I morgen skal jeg gå tidlig, siden jeg jobbet overtid tidligere denne uken, og skal møte en venninne rett etter jobb. Vi skal spise sushi og ta et par øl. På lørdag blir det kaffe med ei annen venninne - og vips, er det søndag, og jeg skal ut og hente lille Talos. Endret 26. januar 2012 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2012 #1719 Del Skrevet 26. januar 2012 Så fint navn på lillepusen Kos deg masse med venninner og god mat i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. januar 2012 #1720 Del Skrevet 27. januar 2012 Nydelig navn på pusen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå