Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har vi vært og plukket oss ut en kattunge! Den er leveringsklar om tre uker, men nå har vi vært og sett på dem og holdt en av. Gleder meg masse! :hoppendeglad:

Det er en langhåret, grå og hvit liten gutt. :rodmer:

:rodmer: Hva skal den hete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, hurra og gratulerer! :hjerte:

Tusen takk! :hoppe:

:rodmer: Hva skal den hete?

Det er det vi forsøker å finne ut nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phew, endelig hjemme. Ble litt overtid i dag, og blir antagelig det i morgen også. Men det gjør ingenting, da kan jeg avspasere og gå tidlig på fredag. :smilbla:

Nå skal jeg snart slappe av med middag og en øl, blir bare jobbing denne uka.

Også er det bare 2 uker og 6 dager til vi kan hente lillepus. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg kommer innom med en :kaffekopp: og en historie.

I går aften, var jeg på joggetur, og jogget forbi en mann. Litt senere hører jeg noen som sier "excuses-moi," så jeg stopper for å høre hva vedkommende vil. "De er veldig vakker.Er De gift?" spurte han. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hva svarte du?

Jeg svarte "nei" og da ville han ha nummeret mitt. Noe han ikke fikk ettersom han var minst 20 år eldre enn meg, men var hyggelig med en kompliment uansett. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var jo litt koselig, da. :)

En :kaffekopp: til dere. En time overtid i dag også, men begynner å se lyset i enden av tunnelen nå. Ellers ikke så mye å melde, går for det meste i jobbing, avslapping og vente-på-lillepus for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, Purple! :)

Overtid hele uka, men det betyr mer penger i kassen, samt at jeg kan avspasere et par timer på fredag, så det går helt greit. En kvelds :kaffekopp: til alle som titter innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Overtid gir jammen noen fordeler også, så i blant er det greit å legge inn noen timer ekstra! Avspasering og flere kroner i kassa er ikke å forakte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg! :hoppe: Hjemme allerede, herlig å kunne gå tidlig av og til. Har fortsatt mye å gjøre, men har fått unna en god del denne uka, så det føles godt. Men det kommer nok til å bli ganske så travelt noen uker fremover. Men nuh er det helg. Jeg har handlet det som trengs, og eneste planen jeg har er kaffebesøk på mor på søndag (S-mannen har jobbehelg). Ellers skal jeg bare slappe av!

Har vært på biblioteket og lånt to bøker av Knausgård, så tror det blir en del avkobling og lesing i helga. Det ser jeg frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fått dilla på Iron Maiden igjen! Jeg vokste jo opp på 80-tallet med to eldre brødre, så jeg har hørt det meste av metalmusikken som var stor da. Men Iron Maiden falt jeg spesielt for, da jeg som liten jentunge med forkjærlighet for det (melo)dramatiske og fantasipregede storøyd leste tekstene til Iron Maiden. Deres fantasi og tekster traff blink hos meg. Også Eddie da...

For ikke å snakke om Bruce Dickinsons fantastiske stemme. :rodmer:

*mimre*

Take a look in the pool and what do you see

In the dark depths, their faces beckoning me

Can't you see them it's plain for all to see

They were there, oh I know you don't believe me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Ja, hatt en fin helg. En liten bytur med ei venninne på lørdag, og familiekaffe på søndag. Ellers har jeg slappet av og hørt en del på musikk.

Dette har vært en lang dag. Gikk rett fra jobb og ned i sentrum for å treffe noen bekjente med samboer, spise noe mat og ta en kaffe. Var veldig hyggelig, men jeg synes det er litt slitsomt å komme hjem så sent når jeg skal på jobb dagen etterpå.

Men må jo se positivt på det - jo raskere dagene går unna, jo fortere til vi kan hente lillepus. :happy:

Nå er det en liten :kaffekopp: og nøtteroser kjøpt på bakeriet i byen. Namme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

En dag nærmere ny pus i hus nå ;)

Håper du har det bra for tiden? Jeg har hatt alt for lite tid til å følge opp her inne i det siste, men sånn er det bare noen ganger.

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...