Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2012 #1661 Del Skrevet 2. januar 2012 Så kjedelig at den hosten ikke vil gi seg da! Et legebesøk høres smart ut. Det jo forferdelig slitsom å hoste sånn, en blir helt utmattet . God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #1662 Del Skrevet 3. januar 2012 Da fikk jeg diagnostisert begynnende bronkitt hos legen i går, heldigvis var det ikke tegn til lungebetennelse eller bihulebetennelse. Jeg fikk tre dager sykemelding og resept på en hostesaft med varseltrekant på. Den hostesaften har vært en livredder! Utrolig effektiv, og det er fantastisk å kunne slippe hosten for noen timer. Dessverre kan jeg ikke ta den før jeg kjører på jobb, siden den kan svekke reaksjonsevnen, og det er jo de hostekulene i bilen jeg ikke liker. Men satser på at jeg er noe bedre til torsdag. Skal ta hostesaften med meg på jobb og ta en klunk etter jeg har kommet frem. Den smaker ganske ille, men er absolutt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. januar 2012 #1663 Del Skrevet 3. januar 2012 Har du vært syk i jula, du da? Kos deg med morsom hostesaft Jeg tror produsentene gir dem jævlig smak med vilje, sånn at ikke folk skal bli frista til å drikke *for* mye av dem. Kult med nye muligheter på jobb! Det er litt morsomt å følge med på gjengen fra masteroppgavetråden synes jeg, vi fyker liksom i alle retninger inn i voksenlivet :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #1664 Del Skrevet 3. januar 2012 Har du vært syk i jula, du da? Ja, hele jula. Ble syk lille julaften, sånn for å være helt sikker at hele jula skulle gå. Kos deg med morsom hostesaft Jeg tror produsentene gir dem jævlig smak med vilje, sånn at ikke folk skal bli frista til å drikke *for* mye av dem. Hehe, kan godt være. Jeg har tatt ulike typer hostesaft før, og de har aldri smakt så ille som denne. Men den virker så godt at jeg kan fint leve med det! Kult med nye muligheter på jobb! Det er litt morsomt å følge med på gjengen fra masteroppgavetråden synes jeg, vi fyker liksom i alle retninger inn i voksenlivet :happy: Ja, spennende! De som intervjuet sa til meg senere at mastergraden var èn av grunnene til at jeg fikk jobben. Ikke fordi den var relevant, men fordi en mastergrad viste at jeg kunne ta til meg lærdom. Så det er aldri bortkastet med master selv om det humanistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #1665 Del Skrevet 3. januar 2012 Forresten, hvilke bøker ligger til grunn for TVserien A Game of Thrones, er det kun bok 1 eller flere? Oppdaget til min fornøyelse at NRK starter med serien allerede på torsdag (NRK3) og jeg har kastet meg over første boken, hadde jo som plan å lese den først og tv serie deretter... Skal du prøve Star Wars - Knights of the old republic? Oj, så ikke dette innlegget før nå. Game of Thrones er èn bok per sesong. Så hele første sesong er kun den første boken. Jeg har egentlig ikke noen planer om å prøve SW, jeg er ikke noen stor sci-fi fan, egentlig. Hvis det får en free trial eller F2P, så kan det være jeg prøver for moro skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1666 Del Skrevet 4. januar 2012 Wow, i dag sov jeg til halv tolv! Kan ikke huske sist jeg gjorde det. Våknet litt klokken syv, men sov videre. Det var første gang på over en uke at jeg ikke måtte stå opp pga hostekule, så det var herlig. I dag blir det avslapping og husarbeid, skal tilbake til jobb i morgen. Tror det skal gå greit, har blitt merkbart bedre de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. januar 2012 #1667 Del Skrevet 4. januar 2012 Godt at du fikk noe for den vonde hosten, og sykmelding så du kan komme til hektene igjen. Fortsatt god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. januar 2012 #1668 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvordan er formen? Jeg har har sagt ja til å være med på paragliding neste fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #1669 Del Skrevet 5. januar 2012 Formen er bedre, men ikke helt i slag enda, kjenner jeg. Gikk greit på jobb, men var ikke helt i vater. Ellers ikke så mye å melde. Sliten og trett, så blir sofa og tidlig kveld på meg i dag. Ha en god kveld, alle! Og lykke til med paragliding, Kitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. januar 2012 #1670 Del Skrevet 5. januar 2012 Det tar tid å komme seg etter sånn sykdom, det henger i! Godt du har mulighet til å slappe av på sofa'n og ta tidlig kvelden. Håper du er bedre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. januar 2012 #1671 Del Skrevet 7. januar 2012 God helg, Tabris! Håper formen din er bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1672 Del Skrevet 7. januar 2012 Takk, Purple. Jeg blir sakte med sikkert bedre for hver dag, men det tar tid, dette! Merker det mest på at jeg sover svært mye, i natt sov jeg bortimot ti timer. Sover aldri så mye ellers, men hver gang jeg har fri etter jeg ble syk, så har jeg sovet til langt på dag. Vil tro det er en kombinasjon av mørketid og at kroppen trenger mer hvile. Ellers er det svært travelt på jobb. Enda en i avdelingen (men heldigvis ikke i mitt team) er nå sykemeldt i to uker. Hun gjør en viktig jobb som ikke så mange kan, så det er litt småkaos for å finne ut hva man skal gjøre nå. Han som skal erstatte min sjef begynner også på mandag, så det skal bli spennende. I dag blir det ribbe til middag! Vi kjøpte en før jul, men rakk ikke å lage den siden S-mannen jobbet i romjula og jeg ble syk. Gleder meg! Vi er også på utkikk etter kattunge i disse dager, og det er overraskende vanskelig å finne noen. Vanligvis får man jo kattunger nærmest kastet etter en. Vi er på jakt etter en hannkattunge i leveringsklar alder. Vi skal ut og se på noen i dag, men jeg er litt skeptisk. Det er gårdskatter som lever på låven og får kattunger etter som det passer dem (bonden hørtes ut til å være av den "gamle typen"), og jeg vet ikke hvor tamme slike kattunger er. Men vi kan i hvertfall reise ut og se før vi bestemmer oss. Håper ellers alle har en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. januar 2012 #1673 Del Skrevet 7. januar 2012 Slike kattunger kan være litt sky ja. Selv om vi også hadde en låvekatt (for mange år siden) som var veldig tam og kom med kattungene sine til oss når hun var lei. Så de ble jo flotte familiekatter allikevel Lykke til med katteseing, og fortsatt god bedring, og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. januar 2012 #1674 Del Skrevet 7. januar 2012 Ny pus? :happy: jeg tror jeg glatt kunne sovet 10 timer hver natt om jeg fikk sjansen Håper helga blir fin til tross for fortsatt skral form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1675 Del Skrevet 7. januar 2012 Ble ingen ny pus i dag. Gårdskattene var altfor sky, eieren selv klarte ikke engang å få tak i dem. Har sendt ut noen følere til venner og venners venner nå, så får se om vi får napp. Så følger vi selvsagt med på Finn.no (har til og med lagt ut annonnse selv). Men det er vel ikke midtvinters kattemor får flest kattunger, så vi har nok litt dårlig timing. Vi kommer jo til å få napp en dag, men er så utålmodig. Vil ha kattunge nuh! Ellers står ribba i ovnen, og vi slapper av. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. januar 2012 #1676 Del Skrevet 7. januar 2012 Så trist at det ikke ble noen pus i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1677 Del Skrevet 7. januar 2012 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. januar 2012 #1678 Del Skrevet 7. januar 2012 Er det ikke litt underlig å påstå at man har kattunger som skal gis bort uten å sjekke om man faktisk får tak i dem Jaja, bedre lykke neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1679 Del Skrevet 7. januar 2012 Hehe, ja, det kan du si. De var nok ekstra sky nå som vi var der, og det sier jo sånn sett sitt. Men, takker, vi får oss jo en pus en gang. Jeg er bare så utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #1680 Del Skrevet 8. januar 2012 I dag har vi vært og plukket oss ut en kattunge! Den er leveringsklar om tre uker, men nå har vi vært og sett på dem og holdt en av. Gleder meg masse! Det er en langhåret, grå og hvit liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå