Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Jeg misunner deg ikke Kvadrat på en fredag før jul altså! Jeg ble fullstendig kurert for den plassen etter kun et besøk der. Huttemegtu! Håper du finner julegaver der da :)

God fredag, Tabris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi fant det vi trengte. Nå mangler jeg bare en ekstra ting til S-mannen.

God formiddag, alle som stikker innom. :kaffekoppen: Jeg har fått meg en riktig god natts søvn, jeg våknet ikke verken da S-mannen kom hjem eller da han gikk og la seg. Nå skal jeg ha en skikkelig julefrokost med rundstykker fra bakeren, med julesylte, sølvløk og sylteagurker. :spise:

Ellers har jeg ingen planer, og det passer meg utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, Purple. :)

Ser ut som om vi kanskje blir syke her like før jul. :syk: S-mannen har vært i u-form siden i går, og var ikke noe bedre i dag. Jeg har selvsagt blitt smiittet, og er ikke helt i form selv. Får satse på at det for meg er den vanlige "dårlig-i-en-dag-og-fin-dagen-etter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, begynner definitivt å bli syk. Jeg merket det ikke så mye først, for jeg satt for det meste i sofaen med PCen på fanget og slappet av. Men så reiste jeg meg for å rydde litt på kjøkkenet etter middagen, og ellers smårydde litt - og da brøt jeg ut i kaldsvette, fikk vondt i hodet, og følte meg generelt rimelig uggen. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og noen timer senere var jeg selvsagt helt frisk igjen. Ikke misforstå, selvsagt er jo det positivt. Men det er irriterende å bli så syk at man begynner å kaldsvette av enkel smårydding, for dermed å være helt fin igjen etterpå. Jeg kan ikke huske sist jeg var skikkelig syk flere dager i strekk. Det er mange, mange år siden, jeg har ikke engang vært forkjølet på så lenge jeg kan huske - i stedet blir jeg syk en halv dag om gangen et par ganger i måneden. Irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her står det bra til. Alle gavene er i boks (så sant det ikke kommer noen på døra som jeg ikke hadde regnet med), og i dag har S-mannen bakt kokosmakroner, mandelmakroner, gullkake og laget deigen til sirupsnipper. I kveld blir det husarbeid (må gjøre det fint til jul!), og pakke inn min gave til S-mannen mens han er borte og gjør æren.

Skal på jobb i morgen, men det blir en rolig dag. Så er det jul, og jeg skal ikke på jobb igjen før neste fredag (og da bare halv dag)! Så her er det den søte førjulstid. :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hatt ferie lenge, mocci?

Takker, Purple! :smilbla:

Jeg fikk gå tidlig fra jobb i dag (eller for å sitere sjefen: "I'm off to a meeting now, that will last until 3:30, and I don't want to see you here when I get back!"). Så ble litt kort dag på meg i dag. :nigo:

Nå har vi kjøpt inn alt vi trenger av mat og julesnop, så nå skal vi bare ose oss med jule-tv mens vi gjør resten av husarbeidet, steker sirupsnipper, pakker inn gavene til i morgen, og spiser juleknask.

Håper dere alle får en fantastisk jul! :nissegutt:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...