Gjest Purple Haze Skrevet 16. desember 2011 #1621 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg misunner deg ikke Kvadrat på en fredag før jul altså! Jeg ble fullstendig kurert for den plassen etter kun et besøk der. Huttemegtu! Håper du finner julegaver der da God fredag, Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #1622 Del Skrevet 17. desember 2011 Ja, vi fant det vi trengte. Nå mangler jeg bare en ekstra ting til S-mannen. God formiddag, alle som stikker innom. :kaffekoppen: Jeg har fått meg en riktig god natts søvn, jeg våknet ikke verken da S-mannen kom hjem eller da han gikk og la seg. Nå skal jeg ha en skikkelig julefrokost med rundstykker fra bakeren, med julesylte, sølvløk og sylteagurker. Ellers har jeg ingen planer, og det passer meg utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #1623 Del Skrevet 17. desember 2011 Sånn, da har jeg pyntet meg til jul her på KG også. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 17. desember 2011 #1624 Del Skrevet 17. desember 2011 Så fin du ble Ha en koselig førjulslørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1625 Del Skrevet 18. desember 2011 Takker, Purple. Ser ut som om vi kanskje blir syke her like før jul. S-mannen har vært i u-form siden i går, og var ikke noe bedre i dag. Jeg har selvsagt blitt smiittet, og er ikke helt i form selv. Får satse på at det for meg er den vanlige "dårlig-i-en-dag-og-fin-dagen-etter". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. desember 2011 #1626 Del Skrevet 18. desember 2011 Huff, kjedelig hvis du blir syk til jul. Ønsker deg og S-mannen god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 18. desember 2011 #1627 Del Skrevet 18. desember 2011 Så kjedelig! Satser på at det er en kortvarig greie. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #1628 Del Skrevet 18. desember 2011 Jepp, begynner definitivt å bli syk. Jeg merket det ikke så mye først, for jeg satt for det meste i sofaen med PCen på fanget og slappet av. Men så reiste jeg meg for å rydde litt på kjøkkenet etter middagen, og ellers smårydde litt - og da brøt jeg ut i kaldsvette, fikk vondt i hodet, og følte meg generelt rimelig uggen. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #1629 Del Skrevet 19. desember 2011 ... og noen timer senere var jeg selvsagt helt frisk igjen. Ikke misforstå, selvsagt er jo det positivt. Men det er irriterende å bli så syk at man begynner å kaldsvette av enkel smårydding, for dermed å være helt fin igjen etterpå. Jeg kan ikke huske sist jeg var skikkelig syk flere dager i strekk. Det er mange, mange år siden, jeg har ikke engang vært forkjølet på så lenge jeg kan huske - i stedet blir jeg syk en halv dag om gangen et par ganger i måneden. Irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. desember 2011 #1630 Del Skrevet 20. desember 2011 Godt du er frisk igjen da. Det er jo kjempekjedelig å hangle sånn, men jammen er det kjedelig å ligge syk før jul også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. desember 2011 #1631 Del Skrevet 22. desember 2011 Håper alt står bra til i Tabrisheimen, og at du er i rute til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #1632 Del Skrevet 22. desember 2011 Ja, her står det bra til. Alle gavene er i boks (så sant det ikke kommer noen på døra som jeg ikke hadde regnet med), og i dag har S-mannen bakt kokosmakroner, mandelmakroner, gullkake og laget deigen til sirupsnipper. I kveld blir det husarbeid (må gjøre det fint til jul!), og pakke inn min gave til S-mannen mens han er borte og gjør æren. Skal på jobb i morgen, men det blir en rolig dag. Så er det jul, og jeg skal ikke på jobb igjen før neste fredag (og da bare halv dag)! Så her er det den søte førjulstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. desember 2011 #1633 Del Skrevet 22. desember 2011 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 23. desember 2011 #1634 Del Skrevet 23. desember 2011 Yay, snart juleferie på deg også! Velkommen etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. desember 2011 #1635 Del Skrevet 23. desember 2011 God lille juleaften! og du kan kose deg med i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #1636 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Hehe, hatt ferie lenge, mocci? Takker, Purple! Jeg fikk gå tidlig fra jobb i dag (eller for å sitere sjefen: "I'm off to a meeting now, that will last until 3:30, and I don't want to see you here when I get back!"). Så ble litt kort dag på meg i dag. Nå har vi kjøpt inn alt vi trenger av mat og julesnop, så nå skal vi bare ose oss med jule-tv mens vi gjør resten av husarbeidet, steker sirupsnipper, pakker inn gavene til i morgen, og spiser juleknask. Håper dere alle får en fantastisk jul! Endret 23. desember 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. desember 2011 #1637 Del Skrevet 23. desember 2011 Flott sjef du har Ha en feiende flott jul Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 23. desember 2011 #1638 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. desember 2011 #1639 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #1640 Del Skrevet 24. desember 2011 En riktig god jul til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå