Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Gjest Wolfmoon

Oi, for en situasjon :daane:

Men det er godt du ser det beste i situasjonen, og de bør jo absolutt se deg som en ressurs etter det her :jepp:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ska sei, her går det unna jobbmessig. Må være litt rart å se hele teamet falle sammen, tror de skal være glad for at de har deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Oi, det hørtes ikke ut som noen optimal jobbsituasjon. Skjønner godt at det virker kaotisk og en smule stressende akkurat nå. Men som du selv sier, en gyllen anledning til å vise hva en er god for :)

Litt :kaffekopp: Må vel også til her i kaffekroken. Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt :kaffekopp: må til, ja, takker|

Ja, det er litt av en situasjon, det blir nok temmelig hektisk den neste måneden. Men det gjør meg faktisk ikke så mye. Min jobb i dag begynner jeg nå å kjenne så godt at den begynner å bli litt rutine, så det å få nye oppgaver som jeg må sette meg inn i - samt at jeg må holde et litt høyere tempo for å rekke over alt - er bare mer motiverende og spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å bli koselig her. Vi har kjøpt inn litt ny julepynt, gjort litt husarbeid, og fått det meste på plass. Ikke så mye (leiligheten er jo også liten), men alt hjelper på. Begynner å få skikkelig julestemning her. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fått vår første julestjerne! Gjort husarbeid, spist middag, lagt på juleløper, nye røde telys - og første julestjerne i vinduet! Nå er det kaffe, pepperkakenisser og Nissene over skog og hei på TV - blir ikke koseligere enn dette! :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det må være på jobb nå. :jepp:

Her sørger de for å holde julestemningen min på god avstand med de mørkeblå julelysene som blinker i et epileptisk tempo. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkelblå, blinkende julelys? :sjokkert:

I dag virket ikke systemet slik det skulle, så vi fikk ikke gjort så mye. Tiden vi har igjen til opplæring før to i teamet slutter minker stadig - og det gjør det ikke lettere når systemet streiker så vi faktisk ikke får gjort noe heller.

I morgen er det julebord med jobbe, det gleder jeg meg til. Er med følge, så S-mannen skal være med. :skravle: Blir lite til mellom jobb og julebord, så må bare hjem, hoppe i dusjen og gjøre meg klar. Så vet ikke om jeg får tid til å stikke innom - så god helg til alle på forskudd. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkelblå, blinkende julelys? :sjokkert:

I dag virket ikke systemet slik det skulle, så vi fikk ikke gjort så mye. Tiden vi har igjen til opplæring før to i teamet slutter minker stadig - og det gjør det ikke lettere når systemet streiker så vi faktisk ikke får gjort noe heller.

I morgen er det julebord med jobbe, det gleder jeg meg til. Er med følge, så S-mannen skal være med. :skravle: Blir lite til mellom jobb og julebord, så må bare hjem, hoppe i dusjen og gjøre meg klar. Så vet ikke om jeg får tid til å stikke innom - så god helg til alle på forskudd. :vinke:

:vinke:

Håper dere koser dere masse på julebord! God helg til deg også. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen :kaffekopp: trengs! Det var veldig hyggelig - god mat, herlige folk og god stemning. Vi gikk litt før ett. Føler meg litt uggen i dag, men har heldigvis ingen planer og skal kun slappe av og ta meg inn igjen. :fnise: Fikle rundt med litt husarbeid utover dagen, men det er alt.

Har fått en hoste jeg ikke liker, men kan ikke forstå at jeg kan ha blitt syk - jeg hadde på meg en skikkelig god og varm vinterjakke. Alle sier de ikke har tid til å bli syk, men nå har jeg virkelig ikke det! Julehandel er ikke problemet, men med tre av fem borte fra jobb, så kan jeg ikke være borte.

Får satse på at det bare er en dagen derpå-ting, og at det går over. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

:kaffekopp: til deg. :klem:

Hvordan er formen i dag? Jeg håper du ikke har blitt syk.

Så kjekt å høre at dere hadde det moro på julebordet. :jeppe:

- - - - - - - - - - -

Akkurat nå er jeg klar for juleferie, men har to eksamner igjen. :filer: I tillegg har vi fått beskjed av ene faglæreren vår at han ikke er interessert i å gi oss tilbakemeldinger på hvordan vi ligger an i faget hans. :lete:

Jeg driver å tenker på om jeg skal være med til Marokko i vinterferien, men klarer ikke å bestemme meg. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra. Som vanlig så forsvinner mine symptomer etter en natts søvn, før de bestemmer seg for å returnerer om en uke eller to. :roll:

Marokko høres interessant ut, Kitten - hva er det som holder deg tilbake? :)

Takk for søndagskaffe, Purple, har hatt en fin helg. I går kveld begynte jeg å lese boka "A Nation of Wimps", som tar for seg årsakene og konsekvensene av "curlingforeldre". Veldig interessant lesing.

Enda en rolig dag. Det føltes som søndag i hele går, denne helga består bare av søndager. :ler: Og vi skal ha skikkelig søndagsfrokost - hjemmelagde scones med smøreost og røykelaks. :jepp:

En :kaffekopp: og fin søndag til alle som titter innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bra. Som vanlig så forsvinner mine symptomer etter en natts søvn, før de bestemmer seg for å returnerer om en uke eller to. :roll:

Marokko høres interessant ut, Kitten - hva er det som holder deg tilbake? :)

Takk for søndagskaffe, Purple, har hatt en fin helg. I går kveld begynte jeg å lese boka "A Nation of Wimps", som tar for seg årsakene og konsekvensene av "curlingforeldre". Veldig interessant lesing.

Enda en rolig dag. Det føltes som søndag i hele går, denne helga består bare av søndager. :ler: Og vi skal ha skikkelig søndagsfrokost - hjemmelagde scones med smøreost og røykelaks. :jepp:

En :kaffekopp: og fin søndag til alle som titter innom.

Godt å høre at symptomene forsvant, en de trenger egentlig ikke å komme for å lure deg på det viset.

Den boken høres kjempeinteressant ut, den vil jeg også lese. Leser dere den i bokklubben?

Det som hindrer meg i å dra til Marokko, er at jeg har vært der før. Elsket det, men har lyst til å dra til et nytt land også. Skjønt det er mange steder i Marokko jeg ikke har sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...