The Kitten Skrevet 30. november 2011 #1561 Del Skrevet 30. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. november 2011 Forfatter #1562 Del Skrevet 30. november 2011 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. november 2011 #1563 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg fotfølger deg inn i dagboka di i håp om at noe av geekinessen skal smitte av på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. november 2011 Forfatter #1564 Del Skrevet 30. november 2011 Velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. november 2011 Forfatter #1565 Del Skrevet 30. november 2011 Ønskeliste til jul: Sånn, nå regner jeg med det bare er å sette seg ned og vente på nissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. november 2011 #1566 Del Skrevet 30. november 2011 Nydelige Er det en japansk spisshund eller en samojed (eller finnes det flere nydelige hvite spisshunder!?)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. november 2011 Forfatter #1567 Del Skrevet 30. november 2011 Japansk Spisshund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. november 2011 #1568 Del Skrevet 30. november 2011 De er så nydelige Men det gjelder jo i mine øyne alle spisshunder sånn mer eller mindre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. november 2011 Forfatter #1569 Del Skrevet 30. november 2011 Jeg er også veldig glad i spisshunder. Spisshunder og gjeterhunder er mine favoritter. Og japanere er jo supersøte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. november 2011 #1570 Del Skrevet 30. november 2011 Det er de absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. desember 2011 #1571 Del Skrevet 1. desember 2011 Ja det var litt av en ønskeliste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. desember 2011 #1572 Del Skrevet 1. desember 2011 En ønskeliste uten om det vanlige, ja. Tror du at du får noe av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #1573 Del Skrevet 1. desember 2011 Nei, gjør nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. desember 2011 #1574 Del Skrevet 1. desember 2011 Å, næmmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 1. desember 2011 #1575 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg liker blikket til katten på det nederste bildet. Katter kan være så herlig overlegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2011 #1576 Del Skrevet 1. desember 2011 Å, sånne vil jeg også ha på ønskelisten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #1577 Del Skrevet 1. desember 2011 Er vel ikke så mye forlangt det, vel. Og, ja, katter kan ha et genialt blikk noen ganger. Føler meg ikke helt i form i dag. Mulig jeg brygger på en forkjølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. desember 2011 #1578 Del Skrevet 2. desember 2011 God morgen Håper ikke du er blitt syk! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. desember 2011 #1579 Del Skrevet 5. desember 2011 Setter igjen en i tilfelle du skulle titte innom boka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #1580 Del Skrevet 5. desember 2011 Beklager, har vært litt borte de siste dagene. :oops: Litt drama og kaos på jobb nå. Vi er egentlig et team på fem, med en teamleder. To i teamet forsvinner neste uke (ei går ut i barselpermisjon, og en annen forlenger ikke kontrakten), sjefen forsvinner ut januar, og det gjør kansje en person til. Den siste personen i teamet skulle egentlig ta over jobbene til de som slutter nå i desember, men hun er nå sykemeldt i to uker, og vil antagelig slutte. Så som sjefen sa: I verste fall blir jeg helt alene i hele teamet fra første februar av. Vi måtte uansett hive oss rundt når vi fikk sykemeldingen i fanget i dag. Jeg skal lære og overta jobben til hun ene fra i morgen av, og sjefen selv må ta over jobben til hun andre som slutter nå i desember. Vi har lagt ut stillingsannonse for å få inn en til, men det spørs jo hvor kjapt vi får napp der. Vedkommende må uansett lære hva hun/skal gjøre fra meg og sjefen, som har lært jobben fra de som egentlig kan den, på svært kort varsel. Men jeg stresser ikke, dette er bare en gylden anledning for meg til å vise jobben at de kan stole på meg. Jeg er nå faktisk den eneste stabile i hele teamet, og jeg skal gjøre det jeg kan for å gjøre en god jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå