Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er også veldig glad i spisshunder. Spisshunder og gjeterhunder er mine favoritter. Og japanere er jo supersøte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er vel ikke så mye forlangt det, vel. :rodmer:

Og, ja, katter kan ha et genialt blikk noen ganger. :fnise:

Føler meg ikke helt i form i dag. Mulig jeg brygger på en forkjølelse. :syk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, har vært litt borte de siste dagene. :oops:

Litt drama og kaos på jobb nå. Vi er egentlig et team på fem, med en teamleder. To i teamet forsvinner neste uke (ei går ut i barselpermisjon, og en annen forlenger ikke kontrakten), sjefen forsvinner ut januar, og det gjør kansje en person til. Den siste personen i teamet skulle egentlig ta over jobbene til de som slutter nå i desember, men hun er nå sykemeldt i to uker, og vil antagelig slutte. Så som sjefen sa: I verste fall blir jeg helt alene i hele teamet fra første februar av. :daane:

Vi måtte uansett hive oss rundt når vi fikk sykemeldingen i fanget i dag. Jeg skal lære og overta jobben til hun ene fra i morgen av, og sjefen selv må ta over jobben til hun andre som slutter nå i desember. Vi har lagt ut stillingsannonse for å få inn en til, men det spørs jo hvor kjapt vi får napp der. Vedkommende må uansett lære hva hun/skal gjøre fra meg og sjefen, som har lært jobben fra de som egentlig kan den, på svært kort varsel.

Men jeg stresser ikke, dette er bare en gylden anledning for meg til å vise jobben at de kan stole på meg. Jeg er nå faktisk den eneste stabile i hele teamet, og jeg skal gjøre det jeg kan for å gjøre en god jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...