Gjest Purple Haze Skrevet 31. oktober 2011 #1481 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gratulerer så mye med 7 årsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #1482 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. november 2011 #1483 Del Skrevet 1. november 2011 Gratulerer med overstaat syvaarsdag. Jeg er i Brussel naa, kom hit i gaar. Det er en veldig merkelig by, for den ser ut som en blanding mellom masse rart. I gaarkveld, gikk jeg meg vill. Saa jeg spurte en fyr om veien. Han begynte aa vise meg den, saa stoppet han utenfor en bygning. Han spurte om jeg ville vaere med ham inn, men det ville jeg ikke. Da stilte han seg foran meg, og hindret meg i aa gaa. Jeg forsoekte flere ganger, men han nektet aa flytte seg. Paa et tidspunkt tok han et hardt tak i haanden min, og forsoekte aa dra meg inn, men jeg klarte aa komme meg loes. Han ble sur, og saa jeg ikke kunne gaa rundt alene, for araberne kom til aa rane meg. "Eh, jeg har virret rundt i byen i flere timer etter moerkets frembrudd. De har ikke gjort meg noenting. Det er du som hindrer meg i aa gaa, saa det er du som er slem mot meg." Etter at jeg hadde sagt det, saa jeg noen komme, saa jeg skrek ut at han skulle slippe meg, saa slo jeg ham, og loep. Sorry, jeg maatte bare faa ut frustrasjonen. Hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 1. november 2011 #1484 Del Skrevet 1. november 2011 Setter igjen en liten ettermiddags . Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 1. november 2011 Forfatter #1485 Del Skrevet 1. november 2011 Oj, Kitten, det høres skremmende ut, bra du kom deg bort! Ellers kunne jeg gjerne tenke meg å besøke Brussel. Og takker, Purple! Siste dag på kurs i dag. Vanlig jobb resten av uka, blir nok litt travelt med to dager borte fra kontoret, men det er jo bare hyggelig. Ellers kom jeg hjem til fantastisk middag laget av S-mannen i dag: Fullkornspasta med bacon, hjemmelaget pesto, brokkoli og parmesan, servert med en herlig salat av tre typer salatblader, rødløk, druer og hjemmelaget eddikdressing. Dessert var kaffe og nøtteroser jeg kjøpte på et konditori i Stavanger ved siden av der kurset var. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 2. november 2011 #1486 Del Skrevet 2. november 2011 wow, han er virkelig flink til å kokkelere han S-mannen. Min manns kokkeleringskunster rekker til å koke pasta og jeg er ikke stort bedre selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. november 2011 Forfatter #1487 Del Skrevet 2. november 2011 Ja, jeg blir så bortskjemt - i dag blir det ferske laksefileter servert med hjemmelaget avocadosaus og limedressing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 2. november 2011 #1488 Del Skrevet 2. november 2011 Hørtes veldig godt ut! Vi spiste laks i går, og det er snaddermat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. november 2011 Forfatter #1489 Del Skrevet 2. november 2011 Utrolig godt! Også får jeg meg snart nytt leketøy. Midt i november går bindingstiden på mitt abonnement ut. Jeg brukte en kveld på å sjekke tilbud på mobiler med abonnement på alle tenkelige nettleverandører, og fant et jeg vil ha med best-i-test smarttelefon til for bare èn krone. Så det skal jeg bestille så snart abonnementet i dag går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 2. november 2011 #1490 Del Skrevet 2. november 2011 Utrolig godt! Også får jeg meg snart nytt leketøy. Midt i november går bindingstiden på mitt abonnement ut. Jeg brukte en kveld på å sjekke tilbud på mobiler med abonnement på alle tenkelige nettleverandører, og fant et jeg vil ha med best-i-test smarttelefon til for bare èn krone. Så det skal jeg bestille så snart abonnementet i dag går ut. Jeg så for meg at det var snakk om et annet type leketøy da jeg leste begynnelsen av setningen din. Jeg følte meg passe pervers da jeg fant ut at det var snakk om noe så uskyldig som mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. november 2011 Forfatter #1491 Del Skrevet 2. november 2011 En skitten sjokoladebolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 2. november 2011 #1492 Del Skrevet 2. november 2011 Kanskje litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2011 #1493 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg så for meg at det var snakk om et annet type leketøy da jeg leste begynnelsen av setningen din. Jeg følte meg passe pervers da jeg fant ut at det var snakk om noe så uskyldig som mobil Sjokoladebolle var ikke alene med de tankene der.... Så flink S-mannen er til og lage mat! Her i huset er det jeg som står for kokkeleringen. Det har vi begge funnet ut at er det tryggeste. ...også elsker jeg og lage mat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. november 2011 Forfatter #1494 Del Skrevet 3. november 2011 Hehe, jeg er også glad i lage mat, men ikke så glad i oppvasken. Jeg hadde et timeslangt møte med sjefen nå i ettermidag, og wow... Vel, det hele startet med at hun kom bort til meg på fredag forrige uke og sa at hun så "potential in me", og mente jeg kunne gjøre mer enn den jobben jeg gjorde i dag. Hun lurte på hvor jeg så for meg at jeg var det neste halve året, og at jeg skulle tenke på det og komme tilbake til meg, for hun ønsket å hjelpe meg videre med min karriere i bedriften. Jeg ble ganske (positivt) satt ut, men tenkte gjennom det, og vi hadde en oppfølgingssamtale nå i ettermiddag. Jeg fikk så mye ros fra henne at jeg ikke kan gjenfortele halvparten uten å bli flau. Men kort sagt sa hun at hun så potensiale, at jeg var oppriktig og var en av dem hun følte hun ikke trengte å "overvåke", og at jeg hadde gitt et positivt inntrykk til både henne og flere andre managers. I løpet av de fire månedene jeg har vært der hadde jeg allerede opparbeidet meg respekt for jobben jeg gjorde. Jeg fortalte henne hva jeg kunne tenke meg å jobbe med fremover, og hun skulle sjekke med hennes sjefer og avdelingene rundt, og komme tilbake til meg om en ukes tid. I verste fall kommer hun som et minimum til å gi meg tre prosjekter som har med det jeg ønsker å jobbe med å gjøre, og det er mulig jeg kan overta en stilling som blir ledig neste år. Jeg fløy på skyer hele veien hjem, og svever enda. For en fantastisk arbeidsplass! (Jeg forsøkte å si det også, men da sa hun at det hadde mer med individets innstilling å gjøre enn arbeidsplassen, men jeg føler nå likevel at det er flott av dem å gi sine ansatte en slik anledning). Hun jobber også med å få meg fast ansatt (jeg er innleid for øyeblikket). Jeg har aldri støtt på noe som har vært så motiverende for meg til å gjøre en god jobb enn å bli gitt et slikt tilbud, det er jo helt utrolig! Det er ingen tvil om at jeg ønsker å bli værende her noen år hvis det fortsetter å gå den veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. november 2011 #1495 Del Skrevet 3. november 2011 Så fantastisk!! Og garantert vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. november 2011 Forfatter #1496 Del Skrevet 3. november 2011 Tusen takk, Purple. Og, ja, dette er helt fantastisk, jeg er så glad for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 4. november 2011 #1497 Del Skrevet 4. november 2011 Oi, så gøy da!!! Jeg er enig med Purple, dette er ene og alene din fortjeneste. Because you are worth it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. november 2011 #1498 Del Skrevet 4. november 2011 Endelig fredag! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 4. november 2011 Forfatter #1499 Del Skrevet 4. november 2011 Tusen takk, mocci! Og riktig god helg tilbake, Purple! Nå er det helg, og jeg har ingen store planer. S-mannen jobber denne uka, så blir en rolig helg. Passer meg bra, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 5. november 2011 #1500 Del Skrevet 5. november 2011 God morgen En rolig helg er ikke feil en gang i blant. Nå kommer snart den siste Knausgårdboken også. Har du blitt ferdig med de fem første, og er klar for finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå