mocci Skrevet 27. oktober 2011 #1461 Del Skrevet 27. oktober 2011 Åh, så heldig du er med egen sjokkissponsor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. oktober 2011 #1462 Del Skrevet 27. oktober 2011 Ikke dårlig, det Håper du får en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. oktober 2011 #1463 Del Skrevet 28. oktober 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #1464 Del Skrevet 28. oktober 2011 Heisan alle! Bare kjapt innom, skal kaste i meg middagen og hoppe i dusjen i full fart, det er litteraturkveld på en kaffebar i Stavanger i kveld. Blant annet kommer Erlend Loe, Dag Solstad og Lars Saabye Christensen for å lese utdrag fra sine nyeste bøker. Det må jeg få med meg! Jeg og ei venninne skal bort - så vi tastes. Riktig god helg til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 28. oktober 2011 #1465 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ååååå, nå ble jeg grønn av misunnelse! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #1466 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det ble ikke helt som vi hadde tenkt. Vi kom en halvtime før det startet, og det var kø for å komme inn. Kafeen var stappfull og folk sto langs veggene. Det var liten sjanse for å komme inn - og hadde vi kommet inn, så hadde det vært å betale to hundre kroner for å stå langs veggen i et overfylt lokale i et par timer. Så vi ga opp og gikk heller for å ta en øl. I det vi gikk, så kom Erlend Loe og gikk forbi oss - fikk litt stjernevibber. Vi tok en øl (dvs, jeg tok en øl, da min venninne kjørte) på Kardinal, puben med 4-500 ulike øltyper. Genialt sted! I dag skal jeg til Kvadrat og handle litt nødvendige klær, og senere skal S-mannen og jeg ut og spise middag. På mandag har vi nemlig vært sammen i syv år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. oktober 2011 #1467 Del Skrevet 29. oktober 2011 Så dumt at dere ikke kom inn og fikk høre dem, da Men det er tydeligvis populært med sånne arrangementer, så det er vel ikke rart at det ble fullt kjapt. Kjekt å ta seg en øl med venninne i stedet, da Håper du finner deg noen fine klær i dag (Jeg fikk helt angst av Kvadrat, gikk meg nesten bort der inne) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 29. oktober 2011 #1468 Del Skrevet 29. oktober 2011 Også 7 år da, det må feires! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter #1469 Del Skrevet 29. oktober 2011 Takk. Jeg er heldigvis ganske lommekjent på Kvadrat, ellers hadde det gått ille. Og om ikke annet, så er Kvadrat på en lørdag en effektiv prevensjon mot et eventuelt ønske om småbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2011 #1470 Del Skrevet 30. oktober 2011 Mårnings! Jeg fikset rett og slett ikke Kvadrat, syntes det var alt for stort og uoversiktelig. Kjenner jeg får litt klaustrofobi bare ved tanken på det senteret Håper du fant deg noen klær du likte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #1471 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ja, fant to skjørt og noe undertøy. Middagen i går var også god, jeg hadde lammecurry og et stykke ostekake til dessert. Nam! I dag skal vi ha et lite kaffeselskap med nærmeste familie. Et lite forsinket bursdagsselskap for meg. S-mannen lager ostekake, min favoritt. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audry76 Skrevet 30. oktober 2011 #1472 Del Skrevet 30. oktober 2011 God morgen:-) Har forstått at man må komme seg inn i dagbøkene for å bli en del av, var det kosemoseklubben??? Så da må jeg jo heller prøve å bli endel av det gode selskap Ostekake..mmm...misunnellig nu:-) men har fremdeles noen sjokoladecoocies fra igår, får se om de kan gjøre nytten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #1473 Del Skrevet 30. oktober 2011 Velkommen innom, Audrey. Er bare å bli med i kosemoseklubben, men denne dagboken er mer de introverte sjokoladeelskernes landsforbund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audry76 Skrevet 30. oktober 2011 #1474 Del Skrevet 30. oktober 2011 He-he:-) Jeg passer rett inn i sjokoladeklubben. Har fremdeles våte drømmer om sjokoladeelven i Charlie og sjokoladefabrikken... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #1475 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har hatt en koselig kveld. Av mor fikk jeg penger (vi kjøpte tørketrommel og som bursdagsgave var hun med og betalte den). Av mine to brødre og svigerinne fikk jeg ullcardigan, pynteskjerf, brune blondestrømper og hårprodukter (min svigerinne har egen frisørsalong, hvor hun også selger klær nå). S-mannen laget en utrolig god ostekake som alle skrøt av, og nå er det bare et lite stykke igjen. I morgen og tirsdag skal jeg på kurs i regi av jobben. Det begynner ikke før ni og skal holdes i et hotell som ligger nær togstasjonen, så jeg kan sove lenger i morgen. Herlig. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. oktober 2011 #1476 Del Skrevet 30. oktober 2011 Åh, 7 år, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 31. oktober 2011 #1477 Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk. Jeg er heldigvis ganske lommekjent på Kvadrat, ellers hadde det gått ille. Og om ikke annet, så er Kvadrat på en lørdag en effektiv prevensjon mot et eventuelt ønske om småbarn. Jeg er også lommekjent på kvadrat men fikser ikke å gå der på en lørdag *skrekk og gru* Store folkemasser er ikke min greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 31. oktober 2011 #1478 Del Skrevet 31. oktober 2011 Så mye fint du fikk til bursdagen og kose deg på kurs i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2011 #1479 Del Skrevet 31. oktober 2011 Gratulerer så masse med de 7! Kvadrat, ja. Der har jeg vært mange ganger spesielt på Dropsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #1480 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tusen takk for gratulasjoner! Dropsen, ja. Conveniently enough, så ligger den rett på siden av geekbutikken. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå